Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Huwelijk

1123
06-03-2019, 20:16

Salaam alaykoum, Ik ben een gescheiden vrouw van 27 jaar en heb kinderen alhamdulillaah. Ik ben van Nederlandse komaf en op mijn 15e bekeerd tot de Islaam. De band met mijn ouders is erg goed alhamdullilaah ik breng dan ook graag tijd met hen door. Mijn omgeving kent mij als een rustige, lieve vrouw met een zacht karakter en gevoel voor humor. Ik vind geloof erg belangrijk, dit is dan ook de basis van mijn normen en waarden de overige dingen spreken voor zich, dit verwacht ik ook van mijn man. (Het blijft akward over jezelf vertellen) Ik ben opzoek naar een rustige zachtaardige broeder (niet ouder dan 35) met empathie en goed gedrag die zich verantwoordelijk voelt voor zijn gezin en mijn kinderen volledig accepteert en hen behandeld als hij zijn eigen kinderen (zou) behandelen. Ook vind ik het belangrijk dat je sociaal bent naar mijn ouders en familie en hen goed behandeld ondanks dat zij geen moslim zijn en hen in hun waarde laat. Mocht je kinderen hebben dan zal ik deze behandelen zoals ik mijn eigen kinderen behandel. Verder vind ik het belangrijk dat je eerlijk en betrouwbaar bent en waarde hecht aan je gezin en ghayrah bezit. Ook ben je een harde werker en vind je het belangrijk om jezelf te blijven ontwikkelen. Omdat er kinderen in het spel zijn ben ik extra voorzichtig en wil ik wel de tijd nemen voor het kennismaken, echter spreek ik niet zonder mahram af. Graag alleen reageren als je serieus bent en niet veel vrouwen verslonden hebt, sorry ik weet van mijzelf dat ik dit niet zou kunnen accepteren. Wa salaam.

Cannabis
07-03-2019, 18:18
Dat gaat niet werken. Je leeft in het verleden. Hoe bedoel je mahram. Je zit niet in Mekka verdomme. Verstuurd vanaf mijn HTC U12+ met Tapatalk

M0hamm3d
07-03-2019, 19:56
CANABIS Volgens mij zijn jou soort hier niet gewild. Nou heel snel wegwezen en geen mensen lastig vallen.

M0hamm3d
07-03-2019, 19:56
CANNABIS Volgens mij zijn jou soort hier niet gewild. Nou heel snel wegwezen en geen mensen lastig vallen.

Cannabis
08-03-2019, 11:23

CANNABIS Volgens mij zijn jou soort hier niet gewild. Nou heel snel wegwezen en geen mensen lastig vallen.Wie ben jij? En wat heb je te vertellen? Verstuurd vanaf mijn HTC U12+ met Tapatalk

M0hamm3d
08-03-2019, 12:50
Niet irritant doen en laat mensen in hun waarden

Cannabis
08-03-2019, 21:35
Topicstarter weet wie het zegt. Ik ben haar gekke oom. Er zit een steek bij me los. Dat weet ze. Leuke oproep nichie, zie je zondag. Verstuurd vanaf mijn HTC U12+ met Tapatalk

1123
18-03-2019, 17:36
-

...habibida...
18-03-2019, 22:40
Meer dan gewenst haar soort...ik wil kennismaken