Bekijk volle/desktop versie : Missi mag niet aangeraakt worde tijdens wedstrijd tegen marokko



Pagina's : [1] 2 3

05-03-2019, 20:20
http://https://www.bladxa.nl/marokkaanse-international-selfie-lionel-messi,24617.html

Een wedstrijd vol voorwaarden en eisen. Om het Argentijns elftal inxMarokkoxte krijgen voor een oefenduel eind deze maand, heeft de Marokkaanse voetbalbond op meerdere eisen moeten ingaan.

Een van de punten van de overeenkomst tussen Marokko en Argentinië is dat de Marokkaanse spelers Lionel Messi "niet te veel moeten lastigvallen op het veld". Met andere woorden, wanneer hij de bal heeft moet hij met rust worden gelaten en mag niet agressief gespeeld worden om hem de bal af te nemen.

Al Akhbar vernam tevens van een bron van de voetbalbond dat de Marokkaanse internationals na de wedstrijd geen contact mogen zoeken met Messi of hem om selfies vragen. Ook zullen de Marokkaanse autoriteiten voor de veiligheid van de Argentijnse international moeten zorgen en mag hij niet worden benaderd door Marokkaanse supporters.

Naast de miljoenen dirhams die Marokko voor de wedstrijd zal betalen, zal het koninkrijk bovendien nog een vliegtuig charteren om het Argentijns elftal naar Tanger te vervoeren...

05-03-2019, 20:20


I mshi i qawed. Alsof het mij iets interesseert of ie speelt of niet. Tazz 3la kora.

05-03-2019, 20:42
B.ladna moet je met kilo's zout nemen.

05-03-2019, 20:47
Blad.na grootste koek site met leugens

05-03-2019, 20:51


Bla dna is gewoon betrouwbaar in de zin van waar rook is is vuur.

Ik zeg altijd dat juist Trump dump niet betrouwbaar is.

Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk

05-03-2019, 20:54
Gelijk hebben ze die Argentijnen.

05-03-2019, 20:55

Citaat door Phlox:
B.ladna moet je met kilo's zout nemen.
Das een geldwolf

05-03-2019, 21:10
Grote leugens. xxxxxx is een grote nepnieuws site. Dit is nergens op gebaseerd en zonder bronnen. Als je goed leest zie je dat dit nooit kan kloppen.

Hun plaatsen ook vaak positief nieuws over Ronaldo zonder bronnen. Ze gaan tever die site.

05-03-2019, 22:55
http://theatlaslions.nl

Nog een site die het bevestigt

05-03-2019, 22:59
Nee maar even serieus, denk je nou werkelijk dat onze internationals gaan smeken om een selfie? Doe normaal. Ik zie Ziyech of Benatia al daar staan.

05-03-2019, 23:02

Citaat door Phlox:
Nee maar even serieus, denk je nou werkelijk dat onze internationals gaan smeken om een selfie? Doe normaal. Ik zie Ziyech of Benatia al daar staan.
Het gaat me echt niet om een selfie. Het gaat om die kleine die aanbeden wordt door onwetende mensen dat die niet hard aangepakt mag worden

05-03-2019, 23:15

Citaat door Madridistaa:
Het gaat me echt niet om een selfie. Het gaat om die kleine die aanbeden wordt door onwetende mensen dat die niet hard aangepakt mag worden
Ik reageer gewoon op die zogenaamde afspraken. Te gek om waar te zijn.

05-03-2019, 23:17



Citaat door Phlox:
Ik reageer gewoon op die zogenaamde afspraken. Te gek om waar te zijn.
Denk je? Ben je vergeten dat hij 2 miljoen euro heeft gevraagd in Saudi zodat ie met een familie gen een foto zou trekken??

05-03-2019, 23:40
Broodje aap verhaal. Straks zeggen ze nog ook dat Messi niet gefilmd mag worden door de cameraman, zodra hij aan de bal komt.

06-03-2019, 00:08
Je kan beter zeggen dat Messi zei dat de bal niet van hem afgepakt mag worden en dat hij niet gefilmd mag worden, dan dit soort onbevestigde onrealistische nieuws.

Zijn er echt laaggeschoolden die dit geloven?

Pagina's : [1] 2 3