Bekijk volle/desktop versie : Mokhtari zal vrijwel zeker naar Eintracht Frankfurt gaan



17-05-2005, 17:06
Eintracht Frankfurt is volgende jaar een Bundesliga club,Dus wij gaan van Mokhtari genieten

17-05-2005, 18:22


als eintracht frankfurt zal promoveren gaat ie echt niet, die man wil liever in de 2e divisie spelen

17-05-2005, 19:17
haha matige voetballer, snap niet dat hij hem boven boutahar selecteert

17-05-2005, 21:47

Citaat door artiestico:
haha matige voetballer, snap niet dat hij hem boven boutahar selecteert
ewa dan snap ik ook niet waarom kharja en abdessadki een basisplaats hebben, ze brengen niets extras bij, het is een el al chaos dat middenveld, maar boutahar is zeker een goeie, verdient basisplaats!

17-05-2005, 21:55



Citaat door chaouki:
ewa dan snap ik ook niet waarom kharja en abdessadki een basisplaats hebben, ze brengen niets extras bij, het is een el al chaos dat middenveld, maar boutahar is zeker een goeie, verdient basisplaats!
hahah als je vind dat kharja en abdessadki niets extra's brengen dan weet je echt niks van voetbal, sinds abdessadki op dat middenveld speelt is alles veel beter de link naar de aanval wordt sneller gelegd en alles wordt beter gecontroleerd

18-05-2005, 17:33

Citaat door LaasteGeruchten:
Eintracht Frankfurt is volgende jaar een Bundesliga club,Dus wij gaan van Mokhtari genieten
Bron???!!!!! Sorry vertrouw je niet meer helemaal

18-05-2005, 17:38
Jongens jongens........wij hebben goede spelers in de selectie!! ongetwijfeld!!
Kharja en abdessadki vind ik goede spelers zijn zeker goede middenvelders en horen zeker in het basiself thuis.Ik vind dat het middenveld met deze 3 het sterke middenveld kunnen vormen namelijk: abdessadki-mokhtari-kharja.Maar wij kunnen zoveel zeggen....
Een een nuttige speler moet nuttig gebruikt worden door zijn trainer.En dat is wat wij missen!!! De bondscoach zal ongetwijfeld weer met 3-5-2 gaan spelen.En dat betreurt het voetbal!!Waarom komt hij er niet achter dat 4-3-3 het beste systeem is! Of zelfs 4-4-2 heb ik liever dan 3-5-2.Het marokkaanse elftal heeft snelle flanke spelers die daar gebruikt kunnen worden zoals zairi en sektioui.Maarja.... mijn gepraat zal niets toevoegen aan het beleid van zaki.jammer genoeg!!

18-05-2005, 17:52
ik snap ook niet waarom de spelers zelf tegen Zaki zeggen. van wij in europa spelen liever met 4-4-2 of 4-3-3 zaki bijt egt niet hoor