Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Bekeerde zuster zoekt oprechte bekeerde Broeder

Sisterfideen
05-03-2019, 17:15

‼️‼️‼️ Bekeerde zuster zoekt (bekeerde) broeder. Assalamou alaikoum wa ra7hmatoe Allaah wa barakatuh In sha Allah verkeren jullie in goede staat, • Ik ben opzoek naar een bekeerde broeder tussen de 25 en 32 die klaar is voor het huwelijk omwille van Allah Subhanahu wa ta’ala. De broeder dient natuurlijk een goede akhlaaq te hebben en zijn Deen serieus te praktiseren volgens de juiste weg , Koran En Soennah. Een broeder die er klaar voor is de verantwoordelijkheid op zich te nemen als hoofd van een gezin. Trouwen omwille van Allah, oprecht naar elkaar toe zijn en eerlijk en zijn zaken in orde heeft. Over mij : -Ik ben 24 -Bekeerd -Praktiserend -Kleed me volgens islamitische richtlijnen(Jilbaab)(Khimaar) -Rustig,zorgzaam,houd van wandelen,vakantie,lekker eten, ben ook een huismus. Als je intentie niet oprecht of zuiver is of dat je denkt gezellig te kunnen kletsen reageer dan aub niet, barak allahu fikom. Wanneer je interesse oprecht is kun je een Pm sturen. Moge Allaah ons voorzien van een vrome partner,allahoumma ameen! Wa salaamou alaikoum

Sisterfideen
08-03-2019, 12:36
.

ABDOLLAH
08-03-2019, 17:52
Salamhalaikom Is niet bekeerd ook goed?