Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Ben jij mijn wederhelft?

zienebb
04-03-2019, 12:04

Beste wederhelft, Ik weet dat jij ook moeite hebt om mij te vinden, en middels dit bericht hoop ik dat we elkaar gaan treffen. Zoals je weet, ben ik inmiddels al 36 jaar mezelf rot aan het zoeken, en heb je tot op heden nog steeds niet gevonden. Ik heb voornamelijk in nederland naar je zitten zoeken. Terwijl ik naar je opzoek was, heb ik ook de gelegenheid genomen om (een decennium geleden) mijn studie af te maken en heb sinsdien gewerkt. Ondertussen heb ik ook ons mooie geloof onderhouden. Al deze tijd heb ik op jou zitten te wachten, en heb niemand anders om het ja-woord gevraagd. Naar jou zoeken is soms best intensief, en om bij te komen ga ik af en toe op vakantie. Dat vind ik leuk. Verder is naar je zoeken af en toe best stresvol, en daarom bezoek ik zo'n twee/drie keer per week de sportschool. Dat werkt eigenlijk best prima. Toch neemt dat niet weg dat ik je in de nabije toekomst (maanden, niet jaren) gewoon het liefst naast me wil hebben. Maar vertel, mijn lieve wederhelft, waar precies ben je nou allemaal naar mij aan het zoeken geweest? Ik had me laten vertellen dat je inmiddels tussen de 35 en 45 jaar bent, klopt dat? En heb je nog steeds net zo'n verzorgd voorkomen als je toen had, destijds je in mijn dromen verscheen? Ze hebben me verteld dat je inmiddels je studie af hebt, en dat je inmiddels werkt en net als mij het geloof hebt onderhouden. Ze zeiden er ook bij dat je bescheiden en lieve man bent, en dat je er wel inmiddels aan toe bent om mij eindelijk tegen te komen. Ik kan niet wachten je eigenlijk te vinden. Shoukran voor het lezen van mijn bericht en wellicht tot snel Insha’ Allah. Negatieve reacties en onzin wordt niet op gerageerd. Tevens worden berichten met alleen vragen niet beantwoord. Ik zou het op prijs stellen als je de moeite neemt om iets over jezelf te vertellen. Mannen die geheimzinnig doen en moeilijk ovdt foto's uitwisselen en pas na 8 uur op een bericht reageren STAY AWAY! Alleen mannen die er werk van willen maken zijn welkom.

Go_Fast
04-03-2019, 12:09
Heb je wel bril opgehad tijdens de zoektocht ?

zienebb
07-03-2019, 12:13
Up

zienebb
08-03-2019, 12:51
Up

zienebb
08-03-2019, 22:10

Up

Sabirnador
10-03-2019, 14:56
Heb je wel bril opgehad tijdens de zoektocht ? Nee, denk het niet. Vroeger waren ze nooit in de aanbieding. Daar heeft ze denk ik na 36 jr wel spijt van..

zienebb
10-03-2019, 23:52
Up

Ammodejong
11-03-2019, 21:04
Hoe lang en wat voor afkomst gaat je voorkeur naar uit.

zienebb
15-03-2019, 10:43
Up

zienebb
16-03-2019, 14:30
Up

Mister-mo3med
19-03-2019, 03:32
Hoi ik ben wel geintresseerd maar ben wel 30 jaar