Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Echte man

Madame___
03-03-2019, 18:44

Salaam, Via deze weg ben ik op zoek naar een echte man. Een man die de waarde van een vrouw wel kent, een harde werker en loyaal en betrouwbaar is. Een man tussen de 37 en 43 jaar, Berbers of Arabisch is niet van belang, gelovig, langer dan ik. Ik hou niet van mannen met een bierbuik, onverzorgd uitziet met slecht gebit. Gelieve ontvang ik geen berichtjes van mannen met hoogwater broekjes en strakke broekjes, met tasjes of oid. Ook geen berichten van mannen die denken een slaatje uit mij te kunnen slaan. Nou dat gezegd te hebben kan ik weer verder. Ik ben een leuke spontane, gezellige, soms wat koppige 38 jarige gescheiden moeder van 1 kind. Ongeveer 167 lang, half lang donker haar en donkere ogen en van Berberse komaf. Heb een normaal/slank postuur en probeer minimaal 1 keer in de week te sporten. Werk fulltime, geen schulden (jij ook hoop ik!) en hamdlh gezond en wel. Ben een familiemens, houd van lekker eten, film/series kijken. Ik bid hamdlh en probeer me meer te verdiepen in het geloof. Graag alleen serieuze reacties en serieuze mannen.