Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Liefde van mijn leven

Linanoor.
02-03-2019, 18:57

Ga ik hem ooit tegenkomen? Iemand die als ik hem aankijk gezag uitstraalt en als hij spreekt intelligentie zijn tongval is. Een man van weinig woorden en iemand op wie ik kan bouwen. Islam vormt de rode draad in zijn leven en hij handelt hiernaar. Gewoon een knappe, adembenemende, echte man. Ik weiger om genoegen te nemen met minder. :kweetnie:

Madridistaa
02-03-2019, 19:04
Blijf maar alleen beter voor wijfjes als jou. Jullie verpesten ons gemeenschap

vacaciones
02-03-2019, 19:34
Ik ben trots op je

zienebb
02-03-2019, 19:59
Ga ik hem ooit tegenkomen? Iemand die als ik hem aankijk gezag uitstraalt en als hij spreekt intelligentie zijn tongval is. Een man van weinig woorden en iemand op wie ik kan bouwen. Islam vormt de rode draad in zijn leven en hij handelt hiernaar. Gewoon een knappe, adembenemende, echte man. Ik weiger om genoegen te nemen met minder. :kweetnie: Insha allah vind je die gauw linanoor. Xxx

ShrifDjelQbilla
02-03-2019, 20:59

Ga ik hem ooit tegenkomen? Iemand die als ik hem aankijk gezag uitstraalt en als hij spreekt intelligentie zijn tongval is. Een man van weinig woorden en iemand op wie ik kan bouwen. Islam vormt de rode draad in zijn leven en hij handelt hiernaar. Gewoon een knappe, adembenemende, echte man. Ik weiger om genoegen te nemen met minder. :kweetnie: Mooi verwoord. Lina.