Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Opzoek naar nette/classy/knappe wederhelft.

Zinavanzaio
01-03-2019, 23:56

Hi, Twijfelde heel erg lang hierover, maar niet geschoten is altijd mis.. Ben opzoek naar een nette verzorgde man, uit nette familie. Het liefst nog niet verloofd, getrouwd is geweest. Ondernemend persoon.. Hoef geen persoon die in een uitkering zit en hele dag thuis zit te chillen. Zodat we samen doelen samen kunnen stellen voor inde toekomst. Ben zelf ook bezig om alles zo goed mogelijk voor elkaar te krijgen voor mijn toekomst, hard werken, veel sparen, studie afronden en misschien met de tijd voor mezelf beginnen met de wil van Allah swt. Heb een aantal eisen, ben niet al te kieskeurig maar bepaalde punten wil ik terug zien bij een man. - Verzorgd - Niet kaal (Het trekt me niet aan.. sorry) - MAXIMAAL 29 - Niet verloofd/getrouwd geweest - Geen kinderen - Studeren of werkt (geen uitkering) - Geen aitwaygher. (Koppige mensen, past niet bij mij. sorry) - Traint (Ik val niet op al te dun.. ) - Spontaan (Geen saaie persoon) Bepaalde punten over mezelf: - Erg spontaan - Stelt doelen - Studeert - Werkt - spreekt Arabisch en berbers vloeiend Stuur me geen pm als je met meerdere dames contact hebt, ik wil een serieuze persoon leren kennen. Hoef geen persoon die met meerdere dames bezig is.. Boven de 29 jaar? Doe geen moeite..