Bekijk volle/desktop versie : wij marokane hebbe gefaald (liefde topic)



Pagina's : [1] 2

28-02-2019, 10:45
we moete eerlijk zijn broers en zusse. wij marokane zijn zwaar de verkeerde kant op gegaan, dat is waarom goede partner vinde bij marokane moeilijk is.

Als ik marokaanse vrouwe zie dan doen ze bijna altijd die cringe bij mij. en die zelfde marokaanse vrouwe valle alleen voor oppervlakkige jongens. ze voele zich aangetrokke tot de status van de man niet of zijn karakter goed of slecht is. We moete eerlijk zijn de niveau bij ons marokane is zeer lage denkniveau. Je krijg gewoon kortsluiting van ze. Overal waar je marokane tegekomt valle ze op een lage niveau op. bijvoorbeeld als je naar werkplek gaat is iedereen netjes enzo maar wie loopt en praat als een straatwijf? Wie loopt er opgetut bij met strakke broek. Wie heeft schijt aan de klante?

Dit is de rede waarom de marokaan steeds vaker naar andere afkomst gaat. Wallah k heb medelijde met de intelligente marokaanse vrouw omdat bij hun word neergekeke als ze andere afkomst gaan. Ik heb al helemaal medelijde met de marokaanse vrouw met domme denkniveau die geluk zoekt zema en dan niemand haar wil puntje bij paaltje.

Wat er aan de hand is is dat de marokaanse vrouw denkt dat veel ogen naar haar getrokke iets goed moet zijn terwijl geen enkel van die oge een goede moeder zien. Je kan beter weinig oge hebbe die naar je richte met goede indruk dan veel oge die je alleen zien voor vermaak.

Ik ga nooit trouwe met een marokaanse. Ik maak hier vaak topics over maar ik wil nu even real zijn met jullie. Ik merk de laatste paar jaar een verandering bij mezelf. Ik vind de marokaanse vrouw alang niet meer interessant maar ik vind ze ook niet meer aantrekkelijk. Ik zeg jullie marokaanse dames dit gaat vaker gebeure en dat is hoe het gaat zijn

28-02-2019, 10:59


En wat voor nut heeft het dat je het met ons deelt ?

28-02-2019, 11:00
"Ik ga nooit trouwe met een marokaanse. Ik maak hier vaak topics over maar ik wil nu even real zijn met jullie."



EL Mektab


Niemand kan zijn decree tegenhouden

28-02-2019, 11:01

Citaat door mohand_serieus:
En wat voor nut heeft het dat je het met ons deelt ?
Precies la huwla wala kuwata illah billah




28-02-2019, 11:03



Citaat door Nora123:
"Ik ga nooit trouwe met een marokaanse. Ik maak hier vaak topics over maar ik wil nu even real zijn met jullie."



EL Mektab


Niemand kan zijn decree tegenhouden
tegenwoordig wordt alles op mekteb gegooid

28-02-2019, 11:06

Citaat door mohand_serieus:
tegenwoordig wordt alles op mekteb gegooid
Als Allah swt iets wil dan gebeurt het ook

28-02-2019, 11:07

Citaat door Nora123:
Als Allah swt iets wil dan gebeurt het ook
dus iemand die junk is is ook mekteb, met andere woorden : Allah wilde dit ?

28-02-2019, 11:07
Waw jij heb slimme denkniveau.

28-02-2019, 11:13

Citaat door Nora123:
Pronken komt van de duivel. :kijk bigups ze is getrouwd met een niet Marokkaan Mashallah blabla, aldus piet."


En dan nog de jaloerse mensen subhannalah die al zo weinig hebben en dan kom jij even pronken. Dat jij dat wilt zegt al hoe laag je bent gezonken!!!!


Niks gebeurt zonder de Wil van de Almachtige!

Moge Allah swt mij beschermen tegen al kuffar deze wereld is niks dan leedvermaak.

Ik hoop inshallah ya Rabb binnenkort mijn lieve ouders een mooi kado te kunnen geven en dat ze heel gelukkig worden inshallah
Ga je trouwen ?

28-02-2019, 12:02
Even serieus bigups. Wees gewoon tevreden met wie je trouwt. Ziek worden is makkelijker dan je denkt.

28-02-2019, 12:27

Citaat door Nora123:
Even serieus bigups. Wees gewoon tevreden met wie je trouwt. Ziek worden is makkelijker dan je denkt.
mensen laten zich ziek maken, ze laten het toe.
Als je sterk bent kan niemand je ziek maken

28-02-2019, 12:38

Citaat door Nora123:
Als Allah swt iets wil dan gebeurt het ook
Feitelijk kunnen mensen dus niets, het is altijd iets anders ... lijkt me lastig leven zo als marionet.

28-02-2019, 13:09


Duivel Influisteringen.

28-02-2019, 13:17
En Marokkanen met dubbel K.

TS lijkt wel op shi illie.

Of acteer je een Mocropark.

28-02-2019, 15:02
Het zit gewoon tussen de oren

Pagina's : [1] 2