Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : een vrouw op maat

kennisislicht
26-02-2019, 08:27

Als jij een vrouw bent met een mild mooi karakter, inhoud en een verzorgd uiterlijk en vrouwelijk in het doen en laten dan geef ik jou de eer om mij te leren kennen. Ikzelf ben 30, verstandige type met veel inhoud, simpel uiterlijk maar hygienisch en goed verzorgd. Ik werk fulltime en woon op mijzelf. Drie dingen die mij kenmerken zijn voorbeeldig karakter, oldskool mentality en superbetrouwbaar. Ik ben 1.66 lang en met mijn wonderlengte overtref ik de langere mannen met veel dingen. pm dan kunnen we verder kletsen, only serious reactions

kennisislicht
26-02-2019, 09:23
Btw lengte en uiterlijke verschijning heb ik er bij gezet om de tijd te besparen voor de mensen die uiterlijk en lengte op nummer 1 hebben staan. Ook beschik ik over de hoogste vorm van spontaniteit, betrouwbaarheid en een leuke dominantievorm. Ik ben daarnaast een zelfverzekerd persoon die weet wat hij wil. Buiten kom ik de types tegen met een onverstandige denkwijze daarom deze topic

kennisislicht
10-03-2019, 23:23
Een gesluierde Turkse vrouw zou ik wel willen leren kennen, andere nationaliteiten sta ik ook voor open.

kennisislicht
13-03-2019, 12:38
Met mijn levenservaring weet ik dat leeftijd maar een getal is. Iemand van 23 kan qua gedrag, denkwijze en inhoud verder zijn dan een vrouw van 30. Daarom hecht ik niet veel waarde aan dat getal. Ben je tussen de 20 en 45, een leuk gezellig karakter, spontaan en inhoud wees dan vrij om te reageren! Je krijgt geen spijt

kennisislicht
19-03-2019, 08:19

Reageer aub alleen als je serieus en volwassen bent in je hoofd. Gescheiden of gescheiden met kinderen heb ik geen bezwaar tegen

kennisislicht
21-03-2019, 20:22
.