Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Intelligente, praktiserende broeder gezocht. (1.75+)

Bent-El-Assel
26-02-2019, 00:49

Na jaren me gericht te hebben op mezelf, en dan voornamelijk op mijn studie en werk, is het moment toch aangebroken om iemand in mijn leven toe te laten. Ik ben een Marokkaanse jongedame van 26, academisch opgeleid en werkend. Ik hou van sporten, dus ik doe dagelijks aan zowel fitness en hardlopen. Daarnaast hou ik ook van gezond eten en kook ik graag. In mijn vrijetijd zit ik aan de Marokkaanse thee met mijn ouders en praten we dikwijls over 'vroeger'. Mijn naasten omschrijven me als een geduldig persoon met een groot doorzettingsvermogen. Qua uiterlijk: Ik ben een lange jongedame van 1.75m (77kg) met stijl, zwart haar. Licht tot licht getinte huid. Verder een vriendelijke uitstraling. De reden van dit oproepje? Ik heb me altijd gefocust op mijn studie en werk. Nu ik mijn persoonlijke doelen heb behaald, kan ik me richten op 'de rest' van mijn leven. Edit: Wat zoek ik in een man? Mijn voorkeur gaat naar een Marokkaanse man (islamitisch), die een vaderfiguur kan zijn voor mijn kinderen later. Dus geduldig, warm en begripvol. Daarnaast in het bezit zijn van een vast contract + woning (of binnen anderhalf jaar dit zien te regelen). Tot slot zou een dosis humor ook mooi meegenomen zijn. Qua uiterlijk maakt het me niet zoveel uit, zolang je jezelf goed weet te verzorgen. Voorkeur gaat naar iemand van 1.75+. Schroom niet om te reageren als je je aangesproken voelt Groetjes Bent-El-Assel

ShrifDjelQbilla
26-02-2019, 00:51
Moge Allah jou een passende echtgenoot schenken InshaAllah. Ameen.