Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Jij en ik?

tatouzint1990
25-02-2019, 00:21

Salaam Aleikoum, Ik ben een jonge dame die klaar is voor de volgende stap, het huwelijk Inshallah. Omdat ik nog niet de juiste persoon heb ontmoet, wil ik hier een poging wagen. In het kort over mij: - 28 jaar oud - woonachtig in de randstad - berberse afkomst (ook arabisch sprekend) - fulltime werkzaam, ik heb een drukke en uitdagende baan - nooit eerder getrouwd geweest - volslank postuur - ik draag geen hoofddoek (voor de mensen die dat graag willen weten). Verder zou ik me zelf als volgt omschrijven: Ik weet goed wat ik wil, onafhankelijk, communicatief sterk, toekomstgericht, betrouwbaar en reislustig. Graag zou ik in contact komen met iemand die ook klaar is voor het huwelijk (geen mensen waarbij het nog een jarenplan wordt). Een man tussen de 30 en 37 jaar oud (uit de randstad i.v.m.mijn werk), die hallal werkt en ook van reizen houdt. Verder hou ik van een man met een zachtaardig karakter en zou ik graag een man willen leren kennen zonder kinderen (met alle respect). Voel je je aangesproken? Stuur me dan een PM en stel je zelf even voor. Ik ben benieuwd... en misschien tot snel

tatouzint1990
10-03-2019, 15:12
Up

Sabirnador
10-03-2019, 17:57
Alatief midar/aitouzine? Voor mijn leven niet. Wat een afschuw voor mensen zijn dat. No never, voor geen goud. Veel geluk die hierin trapt.

tatouzint1990
10-03-2019, 19:01
Alatief midar/aitouzine? Voor mijn leven niet. Wat een afschuw voor mensen zijn dat. No never, voor geen goud. Veel geluk die hierin trapt. Wat is dit nou weer voor belachelijke en discriminerende reactie?? Ga lekker iemand anders zn topic verpesten! En news flash: iemand met een instelling zoals de jouwe, die hoef ik ook niet!