Bekijk volle/desktop versie : Oh Seeker Of Knowledge, Don't Sleep - Arabic Poetry



Pagina's : [1] 2

20-02-2019, 00:32
[video=youtube;4810j93bz5o]https://www.youtube.com/watch?v=4810j93bz5o[/video]

http://https://www.youtube.com/watch?v=4810j93bz5o

20-02-2019, 15:40


Umm Kechie is back in haar orginele jasje

Kom maar gelijk op met je trol account Abubakr16 hahaha
Je dubbelganger is binnenkort ook terug heb ik vernomen uit betrouwbare bronnen
Je werd paar daagjes helemaal ziek van dus dat komt wel goed met je dubbelganger

20-02-2019, 15:54

Citaat door Waarheidop1:
Umm Kechie is back in haar orginele jasje

Kom maar gelijk op met je trol account Abubakr16 hahaha
Je dubbelganger is binnenkort ook terug heb ik vernomen uit betrouwbare bronnen
Je werd paar daagjes helemaal ziek van dus dat komt wel goed met je dubbelganger


Ja ja, daar hebben we onze kleutertje weer. Is goed kleuter, doe gewoon wat je wilt en waar je zin in hebt, ik laat je over aan een andere kleuter. Veel plezier. Beslama

20-02-2019, 16:26

Citaat door Waarheidop1:
Umm Kechie is back in haar orginele jasje

Kom maar gelijk op met je trol account Abubakr16 hahaha
Je dubbelganger is binnenkort ook terug heb ik vernomen uit betrouwbare bronnen
Je werd paar daagjes helemaal ziek van dus dat komt wel goed met je dubbelganger


hoi

21-02-2019, 22:57


Bismillah

22-02-2019, 04:53

Citaat door Abubakr16:
Bismillah

Ik ben die ander kleuter met jeuk in mijn reet
Ze kennen mij ook als hypocriete Manhajsalaf2018 Umm Kechie
Ik hou van anaal en grote piemels

22-02-2019, 10:15

Citaat door Waarheidop1:


Moge Allah aza wa jall jou spoedig zwaar straffen, samen met al jouw vrienden die jou hebben geholpen in dit soort gespot en leugens, moge Allah jouw leven spoedig ontnemen Allahumma amin.

Jouw jaren lange gespot aan mijn adres, vanwege jouw haat voor de waarheid en degenen die ermee komt ben ik vandaag dan ook spuugzat, ik ben klaar met jou en al jouw vrienden, ik zal nu enkel Allah vragen af te rekenen met jullie en vertrouw Allah aza wa jall dat hij mijn smeekbeden zal verhoren.

Ik zal jullie nooit vergeven, niet in dunya en ook niet in aghira, omdat jullie met de waarheid spotten. Munafikin zal ik dan ook nooit vergeven.

22-02-2019, 10:34

Citaat door Manhajsalaf2018:
Moge Allah aza wa jall jou spoedig zwaar straffen, samen met al jouw vrienden die jou hebben geholpen in dit soort gespot en leugens, moge Allah jouw leven spoedig ontnemen Allahumma amin.

Jouw jaren lange gespot aan mijn adres, vanwege jouw haat voor de waarheid en degenen die ermee komt ben ik vandaag dan ook spuugzat, ik ben klaar met jou en al jouw vrienden, ik zal nu enkel Allah vragen af te rekenen met jullie en vertrouw Allah aza wa jall dat hij mijn smeekbeden zal verhoren.

Ik zal jullie nooit vergeven, niet in dunya en ook niet in aghira, omdat jullie met de waarheid spotten. Munafikin zal ik dan ook nooit vergeven.
Ad3iyae (smeekbeden) van hellehonden werken toch niet dus je blaft en schuimbekt maar een end weg!
Krijg toch de aids en kanker achter je zwarte hartkleppen Umm Kechie vuile lelijk leugenachtige kwal dat je bent!
Amien

22-02-2019, 10:43
Denk je dat jouw leven zomaar uitgesteld wordt? Als ik zo kijk dan lijkt het erop dat het uitgesteld wordt zodat jij toeneemt in zondes en de straf nog veel zwaarder zal zijn.

Jij bent zeker een munafik, een ongelovige die zich hier voor probeert te doen alsof hij een gelovige is. Jij bent misschien wel een vrouw.

Moge Allah aza wa jall jou ontmaskeren en jou spoedig zwaar straffen, in dunya en aghira Allahumma amin.

22-02-2019, 14:59

Citaat door Manhajsalaf2018:
Denk je dat jouw leven zomaar uitgesteld wordt? Als ik zo kijk dan lijkt het erop dat het uitgesteld wordt zodat jij toeneemt in zondes en de straf nog veel zwaarder zal zijn.

Jij bent zeker een munafik, een ongelovige die zich hier voor probeert te doen alsof hij een gelovige is. Jij bent misschien wel een vrouw.

Moge Allah aza wa jall jou ontmaskeren en jou spoedig zwaar straffen, in dunya en aghira Allahumma amin.


Up

22-02-2019, 16:37

Citaat door Waarheidop1:
Ad3iyae (smeekbeden) van hellehonden werken toch niet dus je blaft en schuimbekt maar een end weg!
Krijg toch de aids en kanker achter je zwarte hartkleppen Umm Kechie vuile lelijk leugenachtige kwal dat je bent!
Amien
Bismillah

22-02-2019, 20:04

Citaat door Waarheidop1:
piemels


Abu kechie zoekt naar piemels hahahaha looooooooool

22-02-2019, 23:17


Leeft hij nog? De munafik! Moge Allah aza wa jall spoedig met hem afrekenen (en met zijn vrienden die hem helpen in zondes) amin.

23-02-2019, 02:02
Ik ga de hele nacht dua tegen hem doen, dat Allah hem snel mag opruimen.

23-02-2019, 05:13

Citaat door Umm-Suhayla:
Ik ga de hele nacht dua tegen hem doen, dat Allah hem snel mag opruimen.
Jij bent hypocriete telefi paleishofnarren aanbidster.
Jouw ad3iyae zijn losse flodders dus zullen niks aanrichten behalve dat het op je zelf kan vallen.
Jank en schuimbek de hele nacht maar door straathoer, morgen ben ik Insha'Allah nog springlevend en dan zul je achterkomen dat jouw wanhopige smeekbeden poep waard zijn
Je bent zelf poep dus je zult alleen poep oogsten meer niet dus krijg de aids en kanker achter je zwarte hartkleppen Umm Kechie
Amien

Pagina's : [1] 2