Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Fouad Zoekt Latifa uit Belgie/antwerpen Ze werkt in een Parfumerie.

FouaddAmsterdaM
12-02-2019, 16:38

Waar is Latifa?? ik heb je leren kennen via marochat ongeveer een jaar geleden. ik ben Fouad uit Amsterdam. Latifa komt uit Antwerpen, en ze werkte in parfumerie, En ze had contact met Fouad. ik had haar nr........, Helaas gebruikt ze deze niet meer. Latifa als je dit Leest, laat aub een Reactie achter!!! Of als iemand deze Latifa denkt te kennen AUB laat Berichtje Achter. Alvast Bedankt!!!!!

Boeqelwa
12-02-2019, 20:27
Waar is Latifa?? ik heb je leren kennen via marochat ongeveer een jaar geleden. ik ben Fouad uit Amsterdam. Latifa komt uit Antwerpen, en ze werkte in parfumerie, En ze had contact met Fouad. ik had haar nr........, Helaas gebruikt ze deze niet meer. Latifa als je dit Leest, laat aub een Reactie achter!!! Of als iemand deze Latifa denkt te kennen AUB laat Berichtje Achter. Alvast Bedankt!!!!! Ze zal waarschijnlijk van nummer hebben verandert of getrouwd ondertussen. Weet je welke parfumeriezaak en waar juist in Antwerpen? Ik ben van de buurt...