Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Ik zoek mijn gelukkige man.

Samiera-love
09-02-2019, 22:40

Ik ben samiera 28 jaar. Single. Ik zou mezelf omschrijven als een spontane, gevoelige, soms koppige dame, met t hart op de juiste plek. Ik sta redelijk goed en positief in het leven. De lente komt er bijna aan...Hoera! Al is het helaas nog geen weer voor een terrasje, een glaasje fris in een café óf een pittige espresso in een goede koffietent kan natuurlijk ook.. Ondanks dat ik mijn leven zoals de meeste singles hier prima op orde heb, blijft het toch gezelliger om dit met een leuke partner te kunnen delen. In mijn vrije tijd geniet ik oa heerlijk van sauna bezoek, skiën, koken met en voor vrienden, hardlopen en het strand, al kan ik een TV avondje ook enorm waarde...erder heb ik genoeg hobby's. De leukste zijn reizen, koken, musicals, lezen, films kijken of naar de bios gaan, ook al download ik steeds meer films en series thuis, zwemmen, muziek, dagjes weg zijn, strand. Interesse?

Sportief26
10-02-2019, 08:01
ben er mee eens dat elke marokkaanse man voor jou moet gaan..en jou moet waarderen net zoals de andere singel marokkaanse dames..inshallah ghair voor jou

patatmet
10-02-2019, 13:45
ben er mee eens dat elke marokkaanse man voor jou moet gaan..en jou moet waarderen net zoals de andere singel marokkaanse dames..inshallah ghair voor jou Wie zegt dat zij Marokkaans is?