Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : LEIDERDORP APOTHEEK dame met hijaab die daar werkt !!!! Sabab doen wie weet..........

Wieweet
09-02-2019, 01:19

Salaam oulaykom ik heb vandaag een dame gezien die werkzaam is in een apotheek in Leiderdorp.. Met alle respect normaal doe ik dit ook nooit en ook uit respect voor haar omdat ze aan het werk was, wou ik haar op dat moment niet aanspreken om te vragen of ze getrouwd verliefd of verloofd is, want ik zou dat graag willen weten in sha Allah. Ik zou graag kort kennis met je willen maken met een zuivere intentie, want je hebt bij mij echt een heel goed gevoel achter gelaten en je bent een hele mooie vrouw Allah Uma barrek met een prachtige uitstraling en als dat de weerspiegeling van je karakter is dan ben ik bereid om je hand te komen vragen en keihard mijn best te doen om je gelukkig te maken in sha Allah, als het uiteraard wederzijds klikt, en nogmaals met alle respect omdat je ook op je werk was, lijkt het mij verstandig om niet precies te vertellen welke apotheek. Zou fijn zijn als je dit zou lezen,dat je mij op z'n minst even laat weten wat je er van vindt en als je al voorzien bent, dan wens ik je verder het beste toe en bied ik je mijn excuses en zal ik dit meteen verwijderen. (Ik kwam later terug om te vragen waar ik iets moest inleveren wat ik daar bij jullie had gekregen voor iets en jij had mij toen verteld waar dat kon en ik was daar niet voor mijn zelf, mohim als je denkt dat ik jou bedoel bericht mij dan praten we verder als je dit uberhaupt leest in sha Allah)

Wieweet
09-02-2019, 14:56
Tiefes... Yek labas?????