Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Bent a nass gezocht: leeftijd 24 - 33

abou-khalid
08-02-2019, 21:02

Salaam aleikum, Ik zal kort en krachtig jou en mij omschrijven in sha Allah Ik: - woonachtig in de Randstad - 34 jaar, - 1,78m lang - geen baard, - stevig/mollig van postuur - Goed verzorgd, - ik ben (volbloed) Marokkaans - hou van lachen (met timing en mate), eerlijk, loyaal, bescheiden, respectvol, gevoelig/empatisch, verantwoordelijk persoon - Niet materialistisch ingesteld - gezellig, erg lief, nooit eerder getrouwd geweest - geen kids Jij: - nooit eerder getrouwd geweest - geen kid(s) nog, - lief, eerlijk, gevoelig/empathisch, flexibel/meegaand karakter, loyaal - Niet materialistisch ingesteld - volslank - jouw lengte: 1.60m - 1.70m lang - leeftijd: 24 - 33 jaar - je bent Marokkaans van afkomst - je voelt je klaar voor het huwelijk in sha Allah Ik zoek een zuster die een niet te lange kennismakingsperiode om te besluiten of we willen trouwen. Voel jij je aangesproken? Of herken jij jezelf hierin? Stuur mij een privé bericht waarin je meer over jezelf vertelt. Alleen als je de juiste intentie (nia) hebt! Hoop gauw van je te horen in sha Allah. Wa salaam aleikum

abou-khalid
10-02-2019, 18:28

abou-khalid
17-02-2019, 21:56
Up

abou-khalid
19-02-2019, 20:23
Up