Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Serieuze intentie

Niemandsiemand
08-02-2019, 01:54

zoekend mijn partner... hallo allemaal,, via deze weg wil ik mijn wederhelft vinden. en sebab doen voor t goede. ik ben opzoek naar een partner om mijn leven mee te delen. ik zelf ben 22jaar studerend en werkend. en zoek een serieus contact om een toekomst mee te bouwen. hiermee bedoel ik dat we elkaar 2 maanden max geven om elkaar te leren kennen en de volgende stap misschien bereiden we onze bruiloft al voor de zomer uit. te zetten naar ons toekomst. graag alleen serieuze reacties. ghair insha allah.

Younes2018
08-02-2019, 19:34
Salaam lieve zuster Haast is geen succes gegarandeerd. Gun elkaar de ruimte en tijd om elkaar iets beter te leren kennen door gedachtes uit te wisselen en of jullie overeenkomsten hebben en of op elkaars lijn zitten en bij elkaar passen. De eerste twee maanden zijn te kort om een goed beeld te krijgen. Zolang mahraam bij zit wordt dit ook aangeraden volgens overleveringen. Doe hier je voordeel mee. Weet dat trouwen heel makkelijk is als je wilt ben je vandaag nog getrouwd. Maar een huwelijk is een keuze die je hebt gemaakt voor je leven