Bekijk volle/desktop versie : Vraag: het stoplicht geeft rood aan



Pagina's : [1] 2 3

04-02-2019, 23:17
Maar er komen geen auto's aan en er is ook geen ander verkeer te zien. Loop je door, of blijf je wachten tot het groen wordt?

04-02-2019, 23:20


Als er kinderen om mij heen zijn blijf ik staan, anders loop ik door

04-02-2019, 23:22

Citaat door Yeet:
Als er kinderen om mij heen zijn blijf ik staan, anders loop ik door
Oh em gee dit is het liefste antwoord ooit. So cuteeeeee.

04-02-2019, 23:22
Wat Yeet zegt! Als ik met mijn kleine neefjes oo nichtjes ben, blijf ik staan, ik wil wel het goede voorbeeld geven. En anders loop ik door man, niemand heeft tijd voor dat lol.

Wat altijd grappig is, is als er een grote groep staat (van mensen die elkaar niet kennen) en 1 loopt door rood en dat de rest dan volgt. XD

04-02-2019, 23:26



Citaat door Miem.:
Wat Yeet zegt! Als ik met mijn kleine neefjes oo nichtjes ben, blijf ik staan, ik wi leek het goede voorbeeld geven. En anders loop ik door man, niemand heeft tijd voor dat lol.

Wat altijd grappig is, is als er een grote groep staat (van mensen die elkaar niet kennen) en 1 loopt door rood en dat de rest dan volgt. XD
Hhhhhhhh oh zo, ja met mijn nichtje blijf ik ook altijd staan, maar ik heb niet echt gelet op andere kids en wat ik dan doe enz. Als ik alleen ben, waarom zou ik?
Ja indd. Ik kan me één keer herinneren toen was een hele groep aan het wachten tot het groen werd en aan de overkant stond politie dus iedereen was netjes aan het wachten. Zo een ghetto gast liep door, niemand volgde hem en toen ie over de helft en zelfs bijna aan de overkant was riep hij ineens heel gefrustreerd "Ohhh politie" met zijn armen de lucht in en alles, liep ie terug naar onze kant. Ik ging stuk.

04-02-2019, 23:27

Citaat door -liefff-:
Ik loop door tenzij ik een voorbeeld moet zijn. Heb een bloedhekel aan stoplichten.
Hhhh ja vooral bij kruispunten, als je dan de derde afslag ofzo moet nemen zit je daar als een idioot 5 stoplichten af te gaan.

04-02-2019, 23:28

Citaat door Reinaa.:
Hhhhhhhh oh zo, ja met mijn nichtje blijf ik ook altijd staan, maar ik heb niet echt gelet op andere kids en wat ik dan doe enz. Als ik alleen ben, waarom zou ik?
Ja indd. Ik kan me één keer herinneren toen was een hele groep aan het wachten tot het groen werd en aan de overkant stond politie dus iedereen was netjes aan het wachten. Zo een ghetto gast liep door, niemand volgde hem en toen ie over de helft en zelfs bijna aan de overkant was riep hij ineens heel gefrustreerd "Ohhh politie" met zijn armen de lucht in en alles, liep ie terug naar onze kant. Ik ging stuk.
! Yeh 3andi, loop dan gewoon door tot het eind

04-02-2019, 23:30
Volgens mij ben ik de enige die altijd netjes stopt en wacht.

04-02-2019, 23:31

Citaat door meryamm._:
Volgens mij ben ik de enige die altijd netjes stopt en wacht.
Ja ik denk het ook.

04-02-2019, 23:33
Allemaal fout en gezakt

Stoplicht bestaat niet. Het is verkeerslicht

Ik loop gewoon door , heb altijd voorrang
Aparte positie

04-02-2019, 23:33
Een goed voorbeeld???

waar hebben jullie het over?


Door rood lopen is verboden, ongeacht met wie je loopt.

Het is fout.


Zo leer je kinderen om verboden handelingen te doen.. als er maar niemand ziet, niets aan de hand.


Nu ik:

vroeger dacht ik niet aan: goed fout.
ik wilde naar plek x en het liefst zo snel mogelijk.
Zoveel mogelijk door lopen, tenzij het zo druk is dat het praktisch niet mogelijk is. Zo liep ik wel 90% door.

nu: nu denk ik in termen van goed en fout.
het verbod is er. zoveel mogelijk aan het verbod houden.
soms heb ik haast en sla denkproces over. nu stop ik wel in 90% van de gevallen.

04-02-2019, 23:35

Citaat door Turkbey:
Een goed voorbeeld???

waar hebben jullie het over?


Door rood lopen is verboden, ongeacht met wie je loopt.

Het is fout.


Zo leer je kinderen om verboden handelingen te doen.. als er maar niemand ziet, niets aan de hand.


Nu ik:

vroeger dacht ik niet aan: goed fout.
ik wilde naar plek x en het liefst zo snel mogelijk.
Zoveel mogelijk door lopen, tenzij het zo druk is dat het praktisch niet mogelijk is. Zo liep ik wel 90% door.

nu: nu denk ik in termen van goed en fout.
het verbod is er. zoveel mogelijk aan het verbod houden.
soms heb ik haast en sla denkproces over. nu stop ik wel in 90% van de gevallen.
Iemand die het begrijpt.❤

04-02-2019, 23:38


Jullie doen Bhal door rood lopen is alsof je shi moord pleegt.

Door rood lopen is “verboden” omdat je voor gevaar zorgt. Als er geen fxcking auto te bekennen is, zorg ik toch niet voor gevaar.

04-02-2019, 23:40

Citaat door Miem.:
Jullie doen Bhal door rood lopen is alsof je shi moord pleegt.

Door rood lopen is “verboden” omdat je voor gevaar zorgt. Als er geen fxcking auto te bekennen is, zorg ik toch niet voor gevaar.
JA, MIEM. Het is erg. Je zal maar ineens omvergereden worden.

04-02-2019, 23:41

Citaat door meryamm._:
JA, MIEM. Het is erg. Je zal maar ineens omvergereden worden.
Kan toch niet als er geen auto’s zijn a zuster

Pagina's : [1] 2 3