Bekijk volle/desktop versie : Oud pvv-er Joram van Klaveren bekeert tot de islam



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

04-02-2019, 15:10
Zou dit waar zijn? Voorheen een van de grootste vijanden van de islam en ex-rechterhand van Wilders.

Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk

04-02-2019, 15:12


Als dit waar Is, Allahoe akbar.

Allah laat afdwalen wie Hij wil, en Hij leidt wie Hij wil naar het rechte pad"
(Al-Anaam:39)

Moge Allah de rest leiden en ons leiden en standvastig houden, ameen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk

04-02-2019, 15:19
volgens nrc ook

http://https://www.nrc.nl/nieuws/2019/02/04/ik-wil-de-islam-met-alle-liefde-uitleggen-a3652823


als dat zo is dan graag melden waar pvv hun geld vandaan halen

04-02-2019, 15:34
Allaho akbar!!!!! moge Allah de islam vereren met zijn bekering.

04-02-2019, 15:36


Moge Allah hem standvastig maken hij is begonnen met een leeg canvas hamdulilah. Denk dat Wilders helemaal gek hiervan wordt. Pvv'ers verplichten om zich te verdiepen in Islam om ze alleen daarna weer te verliezen omdat ze zich bekeren hhhhh.

04-02-2019, 15:45

Citaat door Convicted:
Moge Allah hem standvastig maken hij is begonnen met een leeg canvas hamdulilah. Denk dat Wilders helemaal gek hiervan wordt. Pvv'ers verplichten om zich te verdiepen in Islam om ze alleen daarna weer te verliezen omdat ze zich bekeren hhhhh.
Ik gun je de vreugde van harte, beslist niet sarcastisch bedoeld. Om te benadrukken dat iemand, waar de sympathie niet ligt, zich hier onprettig door zal voelen vind ik wat minder chique.
Leedvermaak is toch geen islamitische deugd neem ik aan?

04-02-2019, 15:48
Zie hem daar

Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk

04-02-2019, 15:49
En het Marokkanenprobleem?

„Dat ging specifiek over criminelen. De analyse die ik maakte, namelijk dat alles de schuld van de islam is, was gewoon onjuist. Maar dat was PVV-beleid: alles wat niet deugt moest op een of andere manier gelinkt worden aan de islam.”



De standaard kaffir hier volgt ook pvv beleid.

04-02-2019, 15:52

Citaat door Drow:
Zal vast een Islamitische chickie gescoord hebben. Eens een...
Niet iedereen heeft hersens in zijn lul zoals jij. Hoe dan ook deze kerel is getrouwd en heeft kinderen.



Hoe reageerden uw naasten?

„Mijn vrouw accepteert dat ik moslim ben. Als jij daar gelukkig van wordt, vindt ze, hou ik je niet tegen. Overigens heeft zij nooit de weerzin gevoeld die ik voelde voor de islam. Zij was helemaal niet zo blij dat ik bij de PVV zat. Maar het is wel jóuw reis, zei ze erbij. Ze heeft niet de behoefte om daarin mee te gaan. Mijn dochters zijn nog te jong om het hierover te hebben.”

04-02-2019, 15:55
masha ik vertrouw hem niet......

04-02-2019, 15:56
Iedereen die met een objectieve blik en schoon hart in de Islam begint te verdiepen zal zich uiteindelijk bekeren ..

04-02-2019, 15:57

Citaat door Drow:
Ok. Een bijvrouw dan. Hij kan er meer hebben.
Wat een kaffir mentaliteit iemand kan zich alleen bekeren naar Islam voor pussy. Allah ihsen hawen.

Get your shit together.

04-02-2019, 16:12



Citaat door Drow:
Zal vast een Islamitische chickie gescoord hebben. Eens een...
Je verwart het met antilianen die in maroc chicks pompen in de kelder. Als ze uiteindelijk gaan samen wonen bekeert die antiliano zogenaamd naar islam.

Maar deze van Klaveren heeft al vrouw en kinderen dus hij bekeert niet voor een chick maar voor zichzelf.

Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk

04-02-2019, 16:14

Citaat door Convicted:
Wat een kaffir mentaliteit iemand kan zich alleen bekeren naar Islam voor pussy. Allah ihsen hawen.

Get your shit together.
doet ie altijd, echt een zielige hond

04-02-2019, 16:22

Citaat door Drow:
Ik vind persoonlijk dat jij het bij sport termen moet houden. Pompen dit, dat. Maak trouwens eerst je lage school ff af, snottert.
Well, that escalated quickly

Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6