Bekijk volle/desktop versie : Waarom de westerse maatschappij alleen verwijfde mannen zal voortbrengen...



02-02-2019, 20:49
ik richt me niet op vrouwen aangezien vrouwen volgers zijn (herd mentality). Een maatschappij waar mannen falen is een maatschappij waar ook vrouwen falen, zie onze huidige staat.

Meer dan 40% van kinderen worden opgevoed door een single moeder = vrouwelijke invloed

Meer dan 70% van leerkrachten is vrouw = vrouwelijke invloed.

Feminisme = hier ga ik niet eens uitleg over geven. Als jij denkt dat feminisme nog gaat over "gelijke rechten", het spijt me maar dan ben jij gewoon kanker dom en part of the problem.

De media die ons altijd wilt informeren dat mannen slecht zijn en vrouwen helden van de dag. Elke film die nu in de bioscoop draait is gewoon een feministische haatfilm. Als jongens zich als meisjes zouden gedragen zou de wereld een betere plek zijn hihi!























Het westen is fucked.

02-02-2019, 20:51


Voor een vrouw is het nu al lastig een mannelijke man te vinden. Maar de kans is groot dat je zoon in de toekomst een shemale zal zijn.

02-02-2019, 21:02
Als je in luxe leeft hoef je niet zo hard meer te zijn, als mensen die moeten overleven. Na een paar generaties kan dat ruimte bieden voor andere denkwijzen, en omdat niemand meer nee zegt kan men behoorlijk doorslaan.