Bekijk volle/desktop versie : Van der Gijp: 'Die Ziyech en Tadić nemen Ten Hag allang niet meer serieus' (video)



02-02-2019, 18:35
Het team maakt de trainer, aldus René van der Gijp. De vaste tafelgast bij Veronica Inside meent dat Ajax-coach Erik ten Hag het allang verbruid heeft bij gearriveerde namen als Hakim Ziyech en zomeraankoop Dušan Tadić, serieus genomen wordt de voormalig trainer van FC Utrecht niet meer.





Bekijk hieronder het betreffende fragment uit de uitzending van gisteravond, Van der Gijp liet zijn licht schijnen over hoe de situatie op de Toekomst momenteel is: [video=youtube;w8JxXkGITCk]https://www.youtube.com/watch?v=w8JxXkGITCk[/video]

YouTube link

Photocredit: Veronica Inside (YouTube)

02-02-2019, 18:48


Trainer Peter Bosz waren ze gewend. Ajax heeft arrogante bestuur. Zo een Top trainer weg sturen.

Ben wel blij voor Peter Bosz. Gewonnen vandaag.

02-02-2019, 18:59
Teregt ik denk meerdere spelers,heb je hem ooit horen praten zn boerige accent,als speler heb je liever dat die zn mond houd.

Bosz was 100x beter

02-02-2019, 20:45
Gijp en snor lullen maar wat. How weten hun nou hoe ziyech denkt over Tenhag. Die opa's zijn op hun retour, ik neem ze niet serieus

03-02-2019, 14:44



Citaat door Handig:
Gijp en snor lullen maar wat. How weten hun nou hoe ziyech denkt over Tenhag. Die opa's zijn op hun retour, ik neem ze niet serieus


Mee eens. Is er iets gebeurd wat wij niet weten en zij wel? Ik denk het niet. Ze zitten daar gewoon gebakken lucht te verkopen. Kutprogramma ook. 80% van de zendtijd gaat over muziek en allerlei randzaken.

03-02-2019, 16:58
Pepi en Coki programma's.

04-02-2019, 17:26
Hollanders/het westen kijken teveel naar de buienkant. Verkoop ze stront met een mooie verpakking/strik eromheen. Ooh wat een mooie cadeau aan de buitenkant. De eerste indruk is heel bepalend.bla bla bla.
Wat kan mij het verdommen of Ten Hag sist stottert of boers praat. Het gaat om de inhoud...