Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Ook toe aan huisje, boompje, beestje?

Berberiaaa
01-02-2019, 22:04

...laat dat beestje trouwens maar achterwege haha. Ik zal mij even kort voorstellen. Ik ben 27 jaar oud en ik kom uit het oosten van het land. Ik ben HBO geschoold en mijn ouders komen uit Al Hoceima. Ik ben een rustige, hele lieve, zorgzame vrouw. Ik ben het voorbeeld van “stille wateren hebben diepe gronden” —> wel op een positieve manier :). Ik hou van diepe gesprekken en veel humor, zelf ben ik een tikkeltje prettig gestoord. Ik ben 1.65 lang en zie er verzorgd/goed uit. Wat zoek ik in een man? Wat maakt mij gelukkig? Ik ben opzoek naar een man tussen de 28 en 35 jaar oud. Een man met inhoud en humor. Een man die goed voor zijn familie (met name zijn moeder) is. Een man die ambitieus is en de behoefte heeft om dingen te ondernemen. Reizen, terrasje/filmpje pakken, netflixen etc daar ben je niet vies van. Ik zoek kort gezegd: een lieve man met inhoud die niet saai is. Je moet mij wat te vertellen hebben en een luisterend oor kunnen bieden. Ook weet je wat je wil. Opleiding vind ik niet belangrijk. Als het gaat om uiterlijk vind ik verzorgd zijn en uitstraling belangrijk. Wordt toch weer langdradig haha.. Sorry..... nog 1 ding. Als laatste het geloof, het is voor mij vanzelfsprekend en ik ga ervanuit voor jou ook. Geen shishagangers of haram (inkomsten) praktijken. Nou, een korte oproep is toch een mini boekverslagje geworden. Wie weet, tot spreeks. Ps. Al voldoe je niet aan bovenstaande, het moet gewoon klikken :).

Mojojo
05-02-2019, 11:29
Je inbox zit vol, je bent populair

lapuissance
06-02-2019, 15:26
Je laatste punt zou je juist op 1 moeten zetten.