Bekijk volle/desktop versie : Marokko ontkent geruchten over vermeend bezoek van Benjamin Netanyahu



Pagina's : [1] 2 3

01-02-2019, 21:02
Nadat verschillende nieuwsberichten hadden aangekondigd dat de Israëlische premier Netanyahu in maart Marokko bezoekt, ontkende de regeringswoordvoerder de geruchten.



Regeringswoordvoerder Mustapha El Khalfi ontkende donderdag de berichten waarin wordt gesuggereerd dat de Israëlische premier Benjamin Netanyahu de komende maanden het Koninkrijk bezoekt.

In een persconferentie in Rabat verwees El Khalfi deze berichten naar 'geruchten' en weigerden een vraag te beantwoorden over het vermeende bezoek.

Eerder dit jaar verschenen er berichten in Marokko en in Israël, waarin werd beweerd dat Netanyahu Rabat probeert te bezoeken. Het nieuws werd gepubliceerd door Israëlische kranten, waaronder de Times of Israel.

De laatste citeerde de Franstalige Marokkaanse nieuwssite Le Desk die verklaarde dat "de nationale veiligheidsadviseur Meir Ben-Sjabbat, met steun van de VS, werkt aan een ontmoeting tussen Netanyahu en Koning Mohammed VI in Marokko". De informatie van Netanyahu's bezoek werd echter voor het eerst gemeld door de Arabischtalige krant Al-Ossboue Siassi, gevestigd in Marokko.

01-02-2019, 21:43


Benjamin.

01-02-2019, 21:44
Marokko heeft genoeg eigen problemen.

01-02-2019, 21:44
Wat zwak dat hij ontkent, of het gerucht nou wel of niet klopt. Als iedere westerse leider of de koning van Saudi Arabië ook welkom is in Marokko, dan zie ik geen reden om Netanyahu toegang te verbieden.

01-02-2019, 21:50



Citaat door RoyalArabi:
Wat zwak dat hij ontkent, of het gerucht nou wel of niet klopt. Als iedere westerse leider of de koning van Saudi Arabië ook welkom is in Marokko, dan zie ik geen reden om Netanyahu toegang te verbieden.


Ze mogen gewoon vakantie vieren in Marokko.
Alleen Benjamin wilt Koning M6 ontmoeten. En de Koning M6 heeft er geen zin in.

02-02-2019, 01:50

Citaat door RoyalArabi:
Wat zwak dat hij ontkent, of het gerucht nou wel of niet klopt. Als iedere westerse leider of de koning van Saudi Arabië ook welkom is in Marokko, dan zie ik geen reden om Netanyahu toegang te verbieden.
Aldus Royal Arabi de seculiere woordvoerder van het Marokkaanse regime in Nederland die zich zogenaamd 'arab' noemt maar schijt heeft aan zijn zogenaamde 'arabische broeders' de Palestijnen. Wat zijn die zogenaamde 'arabs' toch een lachertje, ze noemen zich arabs maar ze weten zelf niet eens wat het betekent, vuile kakkerlakken

Ga lekker daar wonen als je dat regime zo goed vind lafaard

02-02-2019, 09:32
Hoe hard het misschien ook klinkt, geen enkel ander land of volk is het waard om daarvoor je eigen land achter te stellen. De Palestijnen zouden immers nooit hetzelfde doen.

Dus nogmaals, Netanyahu is van harte welkom wanneer dit Marokko iets positiefs levert. Wij zijn een tolerant land met een Joods-Islamitische achtergrond en daar ben ik trots op.

02-02-2019, 09:56

Citaat door MarokkaaninNL:
Aldus Royal Arabi de seculiere woordvoerder van het Marokkaanse regime in Nederland die zich zogenaamd 'arab' noemt maar schijt heeft aan zijn zogenaamde 'arabische broeders' de Palestijnen. Wat zijn die zogenaamde 'arabs' toch een lachertje, ze noemen zich arabs maar ze weten zelf niet eens wat het betekent, vuile kakkerlakken

Ga lekker daar wonen als je dat regime zo goed vind lafaard
jij leeft in een land waar haar wetten ver weg zijn van de islam, wat doe je hier dan ??

ir7al ya weld el 7imar ir7al

02-02-2019, 10:27
Die dikke zionist heeft niets verloren in Marokko.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

02-02-2019, 10:49

Citaat door RoyalArabi:
Hoe hard het misschien ook klinkt, geen enkel ander land of volk is het waard om daarvoor je eigen land achter te stellen. De Palestijnen zouden immers nooit hetzelfde doen.

Dus nogmaals, Netanyahu is van harte welkom wanneer dit Marokko iets positiefs levert. Wij zijn een tolerant land met een Joods-Islamitische achtergrond en daar ben ik trots op.
Wat ben ik blij dat jullie seculiere types de minderheid vormen onder ons.

02-02-2019, 10:59

Citaat door lapuissance:
Wat ben ik blij dat jullie seculiere types de minderheid vormen onder ons.
zeg jij is de shahada ?

02-02-2019, 13:13
Zo zie je maar neppe Arabieren en zionisten gaan samen als water. PS. honden gaan toch naar marokko komen in het geheim wat al jaren gebeurd allen de zeme heilige marokkaanse regering doet als pf zijn neus bloed en van niks af weet. Soms twijfel ik echt of die regeren wel moslims zijn of stiekem joden die zich voor doen als moslims

02-02-2019, 18:29


M6 is de beschermheer van Al Quds. Komt zeker een gesprek wanneer komt steeds dichterbij.

02-02-2019, 19:48
Solomone meen je die?

04-02-2019, 01:10

Citaat door LtFo:
jij leeft in een land waar haar wetten ver weg zijn van de islam, wat doe je hier dan ??

ir7al ya weld el 7imar ir7al
Waar heb ik het hier over de islam vuile hoerenzoon. Zonder er islam bij te halen zijn jullie al verkeerd bezig. Ik hoef niet eens te zeggen dat jullie verkeerd bezig zijn als het om de islam gaat. Zelfs als zou je een atheist zijn ben je nog slecht bezig. Niet alleen moslims maar okk atheisten hebben een hekel aan jullie, omdat ze weten wat jullie waard zijn. Een stelletje middeleeuwse baboons in een fake modern jasje. Marokko is het hetzelfde verhaal. Seculier omdat jullie zogenaamd europese normen en waarden willen hanteren maar in werkelijkheid zijn jullie gewoon middeleeuwse bavianen die in nog geen 500 jaar een normale rechtstaat kunnen opzetten. Het enige waar jullie arabculturalisten goed in zijn in samenlevingen van onderdrukking en armoede creëren en in stand houden. Noem eens een land waar jouw cultuurgenoten (seculiere arabculturalisten) aan de macht zijn en waar geen achterlijkheid, armoede en onderdrukking heerst. Dus ik ga de islam er voor jullie niet eens bijhalen. Zelfs een gemiddelde burger in een ander niet-islamitisch derdewereldland poept op jullie.

Daarnaast, waar zeg ik dat Nederland een verkeerd land is? Heb je mij dat horen zeggen vuile geit. Je probeert steeds van onderwerp te veranderen domme geit maar maakt niet uit, ik geef je antwoord. Als ik zo vol was van marokko zoals jij dat bent dan zou ik daarnaar toe emigreren.

Dus wat doe jij hier nog bastaard straathoerenzoon... Jij moet eruit getrapt worden richting jouw Marokkaanse koning, dan kan je zijn handen en zijn reet kussen zo vaak als je wilt , baviaan

Pagina's : [1] 2 3