Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Een poging voor een serieuze, praktiserende huwelijkskandidaat

S_ereen
01-02-2019, 19:58

Assalam, Bij deze doe ik sebab om inchallah een man te vinden met wie het goed genoeg klikt om het leven mee te vervolgen. Wie ben ik? Een praktiserende Tarifieth van eind 30 uit de Randstad. Ik heb mijn leven goed op orde hamdoulilah, alleen mis ik nog een levensgezel. Ik ben op zoek naar een man die ook praktiserend is, in de leeftijdscategorie van 38-45 jaar, die woont in de Randstad en net als ik graag zijn leven wil vervolgen met een maatje zonder al teveel fratsen. Mocht je geïnteresseerd zijn, stuur me dan een pm waarin je jezelf voorstelt. Oprechte berichten zal ik zeker antwoorden. Ik ben niet van de relaties en verwacht van de geïnteresseerde dat hij ook gauw kan uitmaken of er wel of geen toekomst is in de kennismaking. Laten we elkaars tijd dus niet verdoen! Twijfelaars of mannen met bindingsangst wordt gevraagd om NIET te reageren!! @de dames: mochten jullie een kandidaat hebben in jullie omgeving die jullie goed genoeg kennen om te kunnen koppelen en die voldoet aan mijn voorkeur, zou ik het waarderen als je mij een PM stuurt waar je iets vertelt over hem. Misschien tot mails :)