Bekijk volle/desktop versie : Belgische moeder steekt haar dochter neer voor het bekeren tot de Islam



Pagina's : [1] 2 3 4

31-01-2019, 08:04
De Belgische moeder werd veroordeeld tot 3 jaar voorwaardelijke gevangenisstraf voor het neersteken van haar eigen dochter.



In Brussel ontving een 54-jarige vrouw een voorwaardelijke gevangenisstraf van drie jaar voor het neersteken van haar 19-jarige dochter.

De rechter hoopt dat deze straf de moeder ervan zal doordringen dat haar gedrag onaanvaardbaar is. De moeder viel haar dochter Sara aan, nadat ze had ontdekt dat ze zich tot de Islam had bekeerd en met een man was getrouwd zonder het aan haar familie te vertellen.

De feiten dateren van 13 maart 2016. Op deze dag wordt de moeder uitgenodigd in het huis van de nieuwe echtgenoot van haar dochter Sara, zodat zij de omstandigheden van dit huwelijk, in het geheim gevierd, kunnen uitleggen. De dag ervoor had het meisje haar ouders uitgelegd dat ze bekeerd was naar de Islam en met haar nieuwe echtgenoot wilde samenleven, bericht de Belgische nieuwssite DHnet.be.

Eenmaal in het huis profiteerde Sara's moeder van een moment dat zij alleen was met haar dochter om een ​​mes te pakken en haar neer te steken. Het meisje liep verschillende steekwonden op, één onder de kin en één in de buik.

De moeder zei uit angst te hebben gehandeld omdat ze bang was haar dochter kwijt te raken. Sara wil sinds het voorval geen contact meer met haar moeder.

31-01-2019, 08:46



Citaat door Redactie:
De Belgische moeder werd veroordeeld tot 3 jaar voorwaardelijke gevangenisstraf voor het neersteken van haar eigen dochter.



In Brussel ontving een 54-jarige vrouw een voorwaardelijke gevangenisstraf van drie jaar voor het neersteken van haar 19-jarige dochter.

De rechter hoopt dat deze straf de moeder ervan zal doordringen dat haar gedrag onaanvaardbaar is. De moeder viel haar dochter Sara aan, nadat ze had ontdekt dat ze zich tot de Islam had bekeerd en met een man was getrouwd zonder het aan haar familie te vertellen.

De feiten dateren van 13 maart 2016. Op deze dag wordt de moeder uitgenodigd in het huis van de nieuwe echtgenoot van haar dochter Sara, zodat zij de omstandigheden van dit huwelijk, in het geheim gevierd, kunnen uitleggen. De dag ervoor had het meisje haar ouders uitgelegd dat ze bekeerd was naar de Islam en met haar nieuwe echtgenoot wilde samenleven, bericht de Belgische nieuwssite DHnet.be.

Eenmaal in het huis profiteerde Sara's moeder van een moment dat zij alleen was met haar dochter om een ​​mes te pakken en haar neer te steken. Het meisje liep verschillende steekwonden op, één onder de kin en één in de buik.

De moeder zei uit angst te hebben gehandeld omdat ze bang was haar dochter kwijt te raken. Sara wil sinds het voorval geen contact meer met haar moeder.
met deze daad wil zij juist haar dochter voor goed kwijtraken.

31-01-2019, 11:28
"De moeder viel haar dochter Sara aan, nadat ze had ontdekt dat ze zich tot de Islam had bekeerd en met een man was getrouwd zonder het aan haar familie te vertellen."

De top 1 reden voor bekeren, de liefde.

Maar totaal bezopen van die moeder.

31-01-2019, 11:32

Citaat door Maquis:
"De moeder viel haar dochter Sara aan, nadat ze had ontdekt dat ze zich tot de Islam had bekeerd en met een man was getrouwd zonder het aan haar familie te vertellen."

De top 1 reden voor bekeren, de liefde.

Maar totaal bezopen van die moeder.



Dat is natuurlijk het eerste wat een Islamhater als jij eruit haalt.

31-01-2019, 11:32



Citaat door Maquis:
"De moeder viel haar dochter Sara aan, nadat ze had ontdekt dat ze zich tot de Islam had bekeerd en met een man was getrouwd zonder het aan haar familie te vertellen."

De top 1 reden voor bekeren, de liefde.

Maar totaal bezopen van die moeder.
Je legt je focus op de verkeerde dingen, ze is neergestoken door haar moeder idioot. Om wat voor reden ze ook bekeerd is, dat doet er totaal niet toe,maar jij vind dat belangrijker dan het feit dat ze is gestoken door haar eigen moeder. Dit is dus precies wat ik bedoel, ziek mannetje dat je bent.
Ga hulp zoeken.

31-01-2019, 11:37
Lees de laatste zin die ik schreef, is toch oogverblindend duidelijk.

31-01-2019, 14:10
Daarom trouw met je eigen soort bespaard je een hoop gezeik pijn verloren tijd verloren moeite en waarom zou je een marokkaanse dame inruilen voor misspiggy

Ik weet dat dit geval niet om Marokkanen gaat maar toch is dit een goede voorbeeld

31-01-2019, 14:32

Citaat door Maquis:
"De moeder viel haar dochter Sara aan, nadat ze had ontdekt dat ze zich tot de Islam had bekeerd en met een man was getrouwd zonder het aan haar familie te vertellen."

De top 1 reden voor bekeren, de liefde.

Maar totaal bezopen van die moeder.
eerste waar een kaffir aan denkt.

Als de verhaal omgekeerd was dan zou zijn eerste reactie zijn.

Zie je hoe onderdrukkend Islam is.

Hahahaha n3al tasilat babak.

31-01-2019, 14:33

Citaat door touzaniabdelos:
Daarom trouw met je eigen soort bespaard je een hoop gezeik pijn verloren tijd verloren moeite en waarom zou je een marokkaanse dame inruilen voor misspiggy

Ik weet dat dit geval niet om Marokkanen gaat maar toch is dit een goede voorbeeld
Trouw zelf met je eigen soort. Muslimeen zijn halal voor elkaar wat voor afkomst of huidskleur ze ook hebben.

31-01-2019, 14:42
... en maar klagen over racisme..


hypocriete kneus.


Citaat door touzaniabdelos:
Daarom trouw met je eigen soort bespaard je een hoop gezeik pijn verloren tijd verloren moeite en waarom zou je een marokkaanse dame inruilen voor misspiggy

Ik weet dat dit geval niet om Marokkanen gaat maar toch is dit een goede voorbeeld

31-01-2019, 14:42
Moslima/gelovigen huwen (voor de man) ..,kleur / etniciteit speelt geen rol.
Nationalistische bullshit.

31-01-2019, 14:43
Ik mis mijn popcorn smiley

31-01-2019, 17:13



Citaat door jakko:
... en maar klagen over racisme..


hypocriete kneus.
Ik klaag op dit moment niet over u geboekte

Homo neus

31-01-2019, 17:14

Citaat door Convicted:
Trouw zelf met je eigen soort. Muslimeen zijn halal voor elkaar wat voor afkomst of huidskleur ze ook hebben.
ik heb wel een zombie voor u

31-01-2019, 17:15

Citaat door Catenaccio-:
Moslima/gelovigen huwen (voor de man) ..,kleur / etniciteit speelt geen rol.
Nationalistische bullshit.
bij ons wel alles speelt een rol

Pagina's : [1] 2 3 4