Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Sebab voor een gezegend huwelijk.

Noura-Nour
31-01-2019, 00:40

Deze oproep is bestemd voor een serieuze, oprechte man die ook in het huwelijksbootje wil stappen maar nog niet de juiste persoon heeft ontmoet. Vanwege mijn drukke baan kom ik in het dagelijks leven niet in contact met potentiele huwelijkskandidaten. Wat ik zoek is eigenlijk heel simpel. Een man met zijn hart op de juiste plek, met adab en godvrees. Iemand die ik naast mijn echtgenoot ook zie als mijn beste vriend voor het leven. Ik wil met mijn man kunnen lachen, genieten van het leven, enorm veel leren, samen reizen en ervaringen rijker worden, verliefd en gelukkig zijn, maar ook in mindere tijden elkaars steun en toeverlaat zijn. Elkaar respecteren en van elkaar houden omwille van Allah swt. Ik ben een 27-jarige vrouw van Berberse komaf. Hbo-opgeleid en werkzaam voor de overheid. In mijn vrije tijd ben ik graag met familie, ik kook & bak graag, hou van uiterlijke verzorging, ik verdiep me ook graag in literatuur en informatieve boeken, hou van auto rijden (ben 1 van de weinige vrouwen vermoed ik) en tot slot best creatief. Ik woon nog bij mijn ouders. Uiterlijk ben ik zeer verzorgd, goed uitziende vrouw. Hoofddoekdragend en netjes gekleed (zoals dat een hoofddoekdragende vrouw betaamd). Ik ben in het verleden kort gehuwd geweest voor een paar maanden. Ik ben daarna gescheiden met zeer gegronde reden. Ik heb geen kinderen eraan overgehouden. Mijn voorkeur gaat naar een Marokkaanse man. Godvrees is erg belangrijk. Eerlijkheid hecht ik ook enorm veel waarde aan. Als ik ergens niet tegen kan zijn het liegende mensen! Man in de leeftijd tot max 35 jaar. Je bent ook werkzaam. Woonachtig in Nederland. Harde eis: geen caféganger, geen roker of iemand met strafblad of andere rare fratsen. Iemand die het niet erg vind dat ik in een later stadium van leren kennen proces mijn broertje zou willen betrekken als een soort mahram. Zo dit was mijn oproep. Wel langer geworden dan de bedoeling is. Nu ga ik slapen, morgen weer vroeg mijn nest uit. Mocht je geïnteresseerd zijn, stuur een berichtje met een omschrijving. En de rest laat ik over aan maktab insha’allah.