Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Lekker ouderwets gezellig EMAILEN!

Emailcontact_V
30-01-2019, 00:01

[Bespaar jezelf de moeite met de vraag 'Heb je snap heb je app heb je heb je heb je, ik heb enkel een email adres voor je.. :o] Wie kent het niet.. :o Dat moment dat je achter je bureau zit en je de lazarus verveelt. Een email buddy zou je daarbij kunnen verlossen, niet waar? Chitchatten over koetjes en kalfjes. Hoe erg die vent naast je in de trein wel niet stonk en je collega weer de pik op je heeft. Gooi het maar even in dat ene uurtje van verveling eruit tijdens het emailen. Het mag en kan allemaal.. :hihi: Wie weet, tot mails! marokkaansecontactemail@gmail.com By the way, ik reageer niet op PMs.

Emailcontact_V
30-01-2019, 09:05
Uppidup!

Emailcontact_V
03-02-2019, 18:27
:o

Diversen.
03-02-2019, 22:07
We hebben het hier al druk genoeg .

ShrifDjelQbilla
03-02-2019, 22:10

Slimpie en dan onze email hacken en chanteren. Jij bent een hacker. Trolaccount alert.

Emailcontact_V
03-02-2019, 22:10
We hebben het hier al druk genoeg . Ik merk het. Als je nog eens naast SNAPCHAT Skype Ping WhatsApp ook nog eens moet emailen.. Poeh, ik mag hopen voor je dat je dan nog wel aan je nachtrust komt.

Emailcontact_V
03-02-2019, 22:13
Slimpie en dan onze email hacken en chanteren. Jij bent een hacker. Trolaccount alert. Hou je vast. Hier komt het hoooooor.. Ik ga je omver blazen met mijn welbedachte idee. Een nieuw undercover email adres aanmaken. Briljant vind je niet? Het koste me werkelijk waar niet eens een halve seconde.. Trek heel snel die trolaccount alert in, will ya... :o

naib
04-02-2019, 21:17
Ga werken hoor in plaats van mailen met onbekenden.

Emailcontact_V
05-02-2019, 09:09
Ga werken hoor in plaats van mailen met onbekenden. Dat doe je eigenlijk nu al.. :o