Bekijk volle/desktop versie : Zaalhuur?



17-05-2005, 10:24
Een vraag aan allen die een zaal hadden gehuurd of gaan huren voor hun feest:

-hoeveel gasten heb/had je op je feest?
-heb/had je een zaal voor mannen en vrouwen appart?
-hoeveel geld was je kwijt?
-heb je drank van de zaal af moeten nemen?
-of heb je drank kunnen afkopen?
-wat als je verplicht drank moet afnemen en de cateraar neemt ook zijn eigen drank mee? (cateraars, willen jullie hier ook antwoorden)
-liepen er ook serveersters rond die bij de eigenaar van de zaal rond (om drank aan de man te brengen) plus je eigen serveersters (eventueel van de cateraar )
-hoe zit het als je in een hotel je feest geeft?

Zaal zoeken...om chagerijnig van te worden

By the way, zoek nog iets in omgeving Tilburg!!!

17-05-2005, 10:53



Citaat door smien:
Een vraag aan allen die een zaal huren voor hun feest:

-hoeveel gasten had je op je feest?
-had je een zaal voor mannen en vrouwen appart?
-hoeveel geld was je kwijt?
-heb je drank van de zaal af moeten nemen?
-of heb je drank kunnen afkopen?
-wat als je verplicht drank moet afnemen en de cateraar neemt ook zijn eigen drank mee? (cateraars, willen jullie hier ook antwoorden)
-liepen er ook serveersters rond die bij de eigenaar van de zaal rond (om drank aan de man te brengen) plus je eigen serveersters (eventueel van de cateraar )
-hoe zit het als je in een hotel je feest geeft?

Zaal zoeken...om chagerijnig van te worden

By the way, zoek nog iets in omgeving Tilburg!!!
hey meid

ik ben ook op zoek naar een zaal,maar is hier in tilburg moeilijk te vinden.je kunt ze alleen vinden met een catering maar daar hebben wij marokkanen niks aan.mensen vertellen me wel dat je hier in tilburg zalen hebt,maar komen met praatje maar vullen geen gaatjes.daar heb ik veel aan ik wil nr'' zien en adressen
maar meid kijk eens in de tel gids,ik ben ook op zoek als ik insallah iets heb gevonden geef ik het door

17-05-2005, 11:00
ik had wel iets gevonden maar is te klein voor mij. voor hoeveel gasten zoek jij iets? misschien is het wat voor jou!

17-05-2005, 11:05

Citaat door smien:
ik had wel iets gevonden maar is te klein voor mij. voor hoeveel gasten zoek jij iets? misschien is het wat voor jou!
ik doet appart dus zoek een zaal voor de mannen(100 mannen) een zaal voor de vrouwen(100 vrouwen),een keuken en een kleedkamer

17-05-2005, 19:46


up
upper de upper de up!

17-05-2005, 22:19
alhoewel k van belgie ben..en jullie van toeters en blazen ken, zal k jullie es helpen

khad ooit es zo'n site waar ge echt alle zalen van heel holland had ..

Kzal es zoeke in tilburg voor jullie

lief hé

17-05-2005, 23:02

Citaat door SweetRose:
alhoewel k van belgie ben..en jullie van toeters en blazen ken, zal k jullie es helpen

khad ooit es zo'n site waar ge echt alle zalen van heel holland had ..

Kzal es zoeke in tilburg voor jullie

lief hé
Thank Youuuu Sweet Roseeeee!

17-05-2005, 23:27
Iemand nog aanwezig?

17-05-2005, 23:29

Citaat door SweetRose:
Iemand nog aanwezig?
Tuuuuuurlijk! heb je wat gevonden

17-05-2005, 23:40

Citaat door smien:
Tuuuuuurlijk! heb je wat gevonden
Tuurlijk ...

Kben slim hoor en ik help heeeeeeeel graag


Zalen Te Tilburg..




17-05-2005, 23:47

Citaat door SweetRose:
Tuurlijk ...

Kben slim hoor en ik help heeeeeeeel graag


Zalen Te Tilburg..



haa dank je wel, ik zal nog eens een poging wagen. nadeel van dit soort zalen is dat je zit opgescheept met hun serveersters en drank. bijna niemand doet aan kale zaalhuur
ik moet eigenlijk iets van een ontmoetingscentrum hebben of zo maar die ken ik dus niet. kan jij die ook voor mij toveren

17-05-2005, 23:54

Citaat door smien:
haa dank je wel, ik zal nog eens een poging wagen. nadeel van dit soort zalen is dat je zit opgescheept met hun serveersters en drank. bijna niemand doet aan kale zaalhuur
ik moet eigenlijk iets van een ontmoetingscentrum hebben of zo maar die ken ik dus niet. kan jij die ook voor mij toveren
Ni opgeven..Jouw zaaltje is nog op jou aant wachten


Give me some time

Kmoet m'n toverstokje nog zoeken

17-05-2005, 23:59



Citaat door SweetRose:
Ni opgeven..Jouw zaaltje is nog op jou aant wachten


Give me some time

Kmoet m'n toverstokje nog zoeken
thx, je doet je naam eer aan SWEET rose

Op het moment dat ik eigenhandig een feesttentje voor 200 gasten in de tuin van mijn ouders ga opzetten, heb ik het zoeken naar een zaaltje opgegeven...dan maar stapelen die gasten, maar zullen ze! hhaha