Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse wederhelft

regulier
28-01-2019, 17:39

Ook ik maak deel uit van een (steeds groter!?) groep Marokkanen die zijn Marokkaanse wederhelft niet zo gauw tegenkomt tijdens zijn dagelijkse levensverrichtingen. Daar zijn wellicht allerlei verklaringen voor maar daar gaat mijn draadje nu niet over. Waar ik het wel over wil hebben is over mezelf en jij. Wie ik ben? Een Marokkaanse vent van 28, 181 cm, 85KG. Een goeddeel van mijn tijd ben ik bezig met mijn leuke en drukke baan. Ik kan mezelf denk ik het best omschrijven als een stoere, nuchtere en intelligente jongen. Ik ben een gevoelsmens waarmee ik niet wil zeggen dat ik EMO ben maar dat ik beschik over een goed ontwikkeld inlevingsvermogen. Naast het werk ben ik graag aan het sporten/wellnessen, lezen, eten, of met familie en vrienden. Een dag heeft helaas maar 24 uur maar als de omstandigheden het toelaten, dan reis ik graag de wereld over. Jij bent een dame die min of meer hetzelfde zoekt in zijn wederhelft en openstaat voor vrijblijvend contact. Mijn voorkeur gaat wel uit naar een goed opgevoede, gemanierde, bespraakte, geschoolde, sportieve en vrouwelijke dame. Het contact verloopt wat mij betreft per-email.

regulier
30-01-2019, 12:35
Ik heb niet vermeld hoe jong (of oud) iemand kan en mag zijn maar ik hanteer de absolute ondergrens van 21 jr. Verder ben ik niet getrouwd (geweest). Mollige en of volle dames zijn niet aan mij besteed.

regulier
14-02-2019, 14:21
De zinsnede ''en openstaat voor vrijblijvend contact.'' schijnt dames af te schrikken. Wat ermee bedoeld wordt is eigenlijk vrij duidelijk. Ik ben geen huwelijksmakelaar c.q. verlosser. Mijn lot (en die van jou, neem ik aan) ligt in God's handen. Mijn oproep heb ik niet op de Koeienmarkt geplaatst.