Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Goede vrouw voor mijn vriend, zoals hem ga hem nooit vinden

MercedesNL
25-01-2019, 14:18

HAllo Ik heb een vriend die 25 jaar is. Hij is echt een top gozer, hij vreest allah . Hij werkt echt hard en heeft een goed inkomen om een gezin te onderhouden. Hij spreekt een beetje Nederland, vloeiend Frans, best wel goed Engels en spreekt Arabisch, Berbers. Hij heeft altijd in België gewoond en verblijft nu een tijdje in Amsterdam en zal hier ook blijven. Hij ziet er echt goed uit je zou nooit kunnen zeggen dat hij een illie is, ik doe dit voor hem omdat ik heb heb leren kennen en ik zie serieus in hem dat hij ook een goed leven wilt hebben en trouwen met een goed vrouw. Ik meen het echt het is echt een goede gast en ziet er echt goed uit. Hij rookt niet, drinkt niet niks, hij is gewoon een harde werker die wat van ze leven wil maken en in sha allah zal er voor hem een vrouw zijn die dat ook inziet. Hij komt uit berkane en heeft veel familie in Nederland. Mohim als je meer wilt weten en je wilt deze jonge een kans bieden hoor ik het wel, en neem het van mij aan je zal echt moeilijk een serieus persoon vinden als deze jonge meskien, en het mooiste is hij ziet er niet slecht uit.