Bekijk volle/desktop versie : Misschien moet ik een koppelbureau op marokko.nl beginnen



Pagina's : [1] 2 3 4

23-01-2019, 22:37
Ik merk dat er nogal wat mannelijke leden rondlopen die klagen over slechte vrouwen en vrouwelijke leden die klagen dat er geen goede mannen zijn.

If we just fix those up, problem is solved right?

Oke, wie wil?

23-01-2019, 22:40


Ho, ho! Niet allemaal tegelijk

23-01-2019, 22:42
Jij bent al 16 jaar op dit forum. Ik heb het idee dat jij over 16 jaar nog hier zit.

Mijn tante in Marokko is 45. Ze heeft geen man en geen kinderen. Ik denk dat zelfs haar baarmoeder de benen heeft genomen.

Daar doe jij mij aan denken.

23-01-2019, 22:46

Citaat door HappyTreeFriend:
Jij bent al 16 jaar op dit forum. Ik heb het idee dat jij over 16 jaar nog hier zit.

Mijn tante in Marokko is 45. Ze heeft geen man en geen kinderen. Ik denk dat zelfs haar baarmoeder de benen heeft genomen.

Daar doe jij mij aan denken.
Dat zou HEEL goed kunnen, tenzij de website voor die tijd wordt opgedoekt!

Aw, dat is zo gemeen om over je tante te zeggen. Bad nephew!

En ik ben gewoon getrouwd, so joke' s on you dude! Ik zal daarentegen geen gemene opmerkingen maken, maar in plaats daarvan jou koppelen aan een vrouwelijke lid!

WACHT, NEE. Niemand gaat met jou willen trouwen.

(pffft, zo gemeen. I'm so sorry XD).




Just kidding. Welke vrouwelijke lid zou jou nu passen? Dat is echt een puzzel. :denkthardna:

23-01-2019, 22:51


Het valt me trouwens op dat de mannen oververtegenwoordigd zijn ten opzichte van een aantal jaren geleden! How come?

23-01-2019, 22:51
Je bent echt grappig en leuk

23-01-2019, 22:52

Citaat door HappyTreeFriend:
Jij bent al 16 jaar op dit forum. Ik heb het idee dat jij over 16 jaar nog hier zit.

Mijn tante in Marokko is 45. Ze heeft geen man en geen kinderen. Ik denk dat zelfs haar baarmoeder de benen heeft genomen.

Daar doe jij mij aan denken.
Ik weet het!

HappyTreeFriend en Manhajsalaf2018.

Perfect fit.

Zij klaagt over mannen, jij klaagt over vrouwen. Kan niet beter!

23-01-2019, 22:53

Citaat door Manhajsalaf2018:
Je bent echt grappig en leuk
Alsof het telepathie is verschijn je net op mijn topic! Dit is gewoon een sign, HappyTreeFriend!

23-01-2019, 22:55
Hhh

23-01-2019, 23:01

Citaat door Gentle_Woman:
Dat zou HEEL goed kunnen, tenzij de website voor die tijd wordt opgedoekt!

Aw, dat is zo gemeen om over je tante te zeggen. Bad nephew!

En ik ben gewoon getrouwd, so joke' s on you dude! Ik zal daarentegen geen gemene opmerkingen maken, maar in plaats daarvan jou koppelen aan een vrouwelijke lid!

WACHT, NEE. Niemand gaat met jou willen trouwen.

(pffft, zo gemeen. I'm so sorry XD).




Just kidding. Welke vrouwelijke lid zou jou nu passen? Dat is echt een puzzel. :denkthardna:
Jeetje, wat bewonderenswaardig zeg je bent getrouwd.

23-01-2019, 23:03

Citaat door Manhajsalaf2018:
Hhh
LOL, jij vindt het niet erg zelfs!


Citaat:
Where is the 7alwa? We got ourselves a wedding coming here!

23-01-2019, 23:03

Citaat door HappyTreeFriend:
Jeetje, wat bewonderenswaardig zeg je bent getrouwd.
Yep, I'm at least one step ahead of y'all XD

Dus, begin je al depri te worden? Ja? Nee?

Geeft niet, ik heb je vrouw al gevonden!

23-01-2019, 23:16


OK, ik begrijp het dat jullie allemaal opeens supershy zijn geworden, helemaal nergens voor nodig!

Tante Gentle heeft jullie silent message begrepen en zal jullie gewoon gaan koppelen!

DEUGNIET met Imane001. Twee pure leden, horen bij elkaar! <3

23-01-2019, 23:38
OK, jullie hebben nu officieel geen recht meer om te klagen.

Kunnen jullie eindelijk eens een partner vinden, wijzen jullie die mogelijkheid af.

Spoiled brats

23-01-2019, 23:41
gw, je leeft nog in het verleden, toen dat soort topics populair waren. dit is een andere tijd met een andere generatie. tijd om aan te passen.

Pagina's : [1] 2 3 4