Bekijk volle/desktop versie : Frenkie de Jong akkoord met Barça!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

23-01-2019, 16:03
http://https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=345276

Transfer pas in zomer.
Wat een middenveld zal dat worden!

23-01-2019, 16:15


Zie jij Busquets of Rakitic of Coutinho banken voor hem,geloof mij domme aankoop van Barca,ze hebben geen middenvelders nodig,ook nog 90 miljoen totale bedrag,Rabiot stond te koop voor 15 miljoen Frenkie heeft wel talent,maar hoeveel Talenten die een grote stap maken van eredivisie naar topclub zijn gefaald

23-01-2019, 16:21
Ojaa en vergeet Vidal niet Barcelona heeft geen middenveld nodig maar een rechtsback een back up.

23-01-2019, 16:23
Idiote aankoop, slecht voor beide partijen: Barça heeft middenvelders genoeg en Frenkie gaat niet aan spelen toekomen en verpest zijn eigen ontwikkeling.

Had beter naar PSG gekund en dan later de stap naar Barça.

23-01-2019, 16:25


Geen domme aankoop. Busquets wordt ouder en hij speelt niet op de plek van Rakitic en Coutinho.
Het liefst had jij hem bij psg gezien daarom hahaha.

Vidal? Hahaha.

23-01-2019, 16:27

Citaat door Wrongbet:
Geen domme aankoop. Busquets wordt ouder en hij speelt niet op de plek van Rakitic en Coutinho.

Vidal? Hahaha.
Geloof mij over een paar jaar praat je anders en zal Frenkie terug worden verkocht naar een Utrecht ofzo voor 2 miljoen,Barca hadden beter die 90 miljoen moeten investeren in een De Ligt achterin waar Pique zal stoppen,Jong Barcelona hebben 4 middenvelders die zo naar Barca 1 kunnen,Bij PSG had hij indd meer kans op basis plaats die hebben tekort aan middenvelders,dat zelfs Marquinhos bij nood op middenveld speelt

23-01-2019, 16:31

Citaat door RealBlood:
Idiote aankoop, slecht voor beide partijen: Barça heeft middenvelders genoeg en Frenkie gaat niet aan spelen toekomen en verpest zijn eigen ontwikkeling.

Had beter naar PSG gekund en dan later de stap naar Barça.
Jij snapt het,maar wrongbet volgt het voetbal met 1 oog denk ik

23-01-2019, 16:31
Mensen zien niet dat dit een aankoop is zodat de tegenstanders hem niet krijgen.. simpel.. Barca heeft hem liever dan dat ze hem naar PSG zien verkassen. Chelsea City MOnaco en met name PSG super rijke clubs die alle tallent tot zich willen wendden met hun mega petrodollars.. Dit is een overwinning van Barcelona. Heeft ook wel met de sterke band tussen Barcelona en NLse competitie en NLse voetbal.

23-01-2019, 16:32

Citaat door Trumpdump21:
Geloof mij over een paar jaar praat je anders en zal Frenkie terug worden verkocht naar een Utrecht ofzo voor 2 miljoen,Barca hadden beter die 90 miljoen moeten investeren in een De Ligt achterin waar Pique zal stoppen,Jong Barcelona hebben 4 middenvelders die zo naar Barca 1 kunnen,Bij PSG had hij indd meer kans op basis plaats die hebben tekort aan middenvelders,dat zelfs Marquinhos bij nood op middenveld speelt
Oké pik wat jij wilt. Ik begrijp je boosheid.

23-01-2019, 16:33

Citaat door 33875:
Mensen zien niet dat dit een aankoop is zodat de tegenstanders hem niet krijgen.. simpel.. Barca heeft hem liever dan dat ze hem naar PSG zien verkassen. Chelsea City MOnaco en met name PSG super rijke clubs die alle tallent tot zich willen wendden met hun mega petrodollars.. Dit is een overwinning van Barcelona. Heeft ook wel met de sterke band tussen Barcelona en NLse competitie en NLse voetbal.
Juist.

23-01-2019, 16:35
Trumpdump is boos

23-01-2019, 16:35
Over paar jaar praten jullie anders,zie Jasper Cillesen de bank is wel warm daar bij Barca door hem

23-01-2019, 16:37



Citaat door Koningabus:
Trumpdump is boos
Hahaha inderdaad. Hij is meskien jaloers dat ie niet naar psg is gegaan.

23-01-2019, 16:37

Citaat door Trumpdump21:
Over paar jaar praten jullie anders,zie Jasper Cillesen
hij kan letterlijk naar elke club die die wil maar wilt bij Barcelona blijven. Hij wordt gezien als 1 van de beste keepers ter wereld, heeft bijna elke wedstrijd dat hij keept een clean sheet en wordt ook nog eens bijna altijd man of the match.
Het is maar dat Ter Stegen zijn concurrent is en daar is niemand tegen opgewassen.

23-01-2019, 16:38

Citaat door Koningabus:
Trumpdump is boos
Ik zeg tog bij PSG zou die meer kans krijgen op basisplaats,PSG hebben tekort aan middenvelders,Verrati is nu ook blesa ook dat nog erbij,Bij Barca zal Frenkie de verwarming worden van de bank

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10