Bekijk volle/desktop versie : Eerste verdachte in zaak kleine ikhlaas opgepakt



23-01-2019, 12:51
Het zal gaan om de buurman van het kleine ikhlaas Mohammed mahjoub.


Om er achter te komen of ikhlaas op de plek dood is gegaan waar ze is aangetroffen of toch ergens anders dood is gegaan en daar is gelegd is er onderzoek naar gedaan.

Om daar achter te komen word naar het lichaam gekeken. Op welke kant ze gelegen heeft. Als het lichaam wit blijft van kleur dan is ze op de zelfde plek dood gegaan en als het deel van het lichaam waar ze op lag kleurtje terug krijgt dan is zij niet op de plek dood gegaan maar ergens anders.

23-01-2019, 13:00


Mohammed mahjoub die al in beeld was bij de autoriteiten als verdachte in de zaak en hebben eerder deze week contact met hem opgenomen telefonisch en wouden met hem praten over verdwijning van het meisje. Maar hij gaf aan niet thuis te zijn maar in ander stad te zijn.

23-01-2019, 16:57
Hij is verdachte en ze plegen een telefoontje met hem?
Zo, die zou gek zijn om te vertellen dat hij thuis is. Laksheid.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

23-01-2019, 18:11
Ik denk niet dat de Marokkaanse politie onderzoek gaat doen naar hoe het meisje lag om te weten wat er is gebeurd hoor. Er wordt een tangetje op de piemel van die buurman gezet en die sluiten ze aan op elektriciteit en binnen 1 minuut heeft hij ze alles verteld. In het uiterste geval plaatsen ze een wijnfles in zijn anus die ze daarvoor gevuld hebben met kleine schorpioentjes.

Zo hebben ze ook de Imlil verdachten aan het praten gekregen.

23-01-2019, 19:53


[emoji28] goede methode toch ?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

23-01-2019, 20:59
De beste methode voor dat soort monsters.

24-01-2019, 19:52

Citaat door pharid:
Ik denk niet dat de Marokkaanse politie onderzoek gaat doen naar hoe het meisje lag om te weten wat er is gebeurd hoor. Er wordt een tangetje op de piemel van die buurman gezet en die sluiten ze aan op elektriciteit en binnen 1 minuut heeft hij ze alles verteld. In het uiterste geval plaatsen ze een wijnfles in zijn anus die ze daarvoor gevuld hebben met kleine schorpioentjes.

Zo hebben ze ook de Imlil verdachten aan het praten gekregen.
heftige dingen man!