Bekijk volle/desktop versie : Wat is een goede nacht baantje?



Pagina's : [1] 2

21-01-2019, 12:49
Komende tijd ga ik minder kunnen werken, dus zoek ik een extra bijbaan voor in de nacht uren.

Waar zal ik zoeken? Ik dacht aan begeleider ofzo op shie woongroep, maar gaan ze me aannemen zonder ervaringen/diploma/relevante opleiding denken jullie?

21-01-2019, 12:53


Object beveiliger

Fabriek nachtdienst

21-01-2019, 13:08

Citaat door Mr.Deadly:
Object beveiliger

Fabriek nachtdienst
object beveiliger? geef s voorbeeld

fabriek betaald te weinig

21-01-2019, 13:12

Citaat door Barquck:
Komende tijd ga ik minder kunnen werken, dus zoek ik een extra bijbaan voor in de nacht uren.

Waar zal ik zoeken? Ik dacht aan begeleider ofzo op shie woongroep, maar gaan ze me aannemen zonder ervaringen/diploma/relevante opleiding denken jullie?
ik denk het wel.

ze zitten allemaal op jou te wachten.

21-01-2019, 13:26


beste is nachtportier van een hotel, ik had dat vorige zomer paar weken gedaan.
plus je krijgt goeie toeslag
Vooral in amsterdam is er genoeg werk voor dit soort werk.

Enige criteria is je moet beetje engels kunnen omdat je vooral met toeristen te maken hebt en ervaring hebben in hospitality.
Je werkzaamheden zijn vooral rondjes lopen door het hotel,koffie drinken,telefoon opnemen en deur openen voor gasten na sluitingstijd dus meestal in de nacht en begeleiden naar hun kamer als ze stomdronken binnenkomen.

21-01-2019, 13:32

Citaat door Turkbey:
ik denk het wel.

ze zitten allemaal op jou te wachten.
in topics waar je grappig kan doen ben je altijd butthurt, maar in dit soort topics wil je grappig doen?

stop met drinken op die turkse bruiloften van je, s nie goed voor je

Citaat door Loco25:
beste is nachtportier van een hotel, ik had dat vorige zomer paar weken gedaan.
plus je krijgt goeie toeslag
Vooral in amsterdam is er genoeg werk voor dit soort werk.
Daar willen ze allemaal dat ik me baard scheer, was gewoon een eis van ze man

21-01-2019, 13:34

Citaat door Barquck:
in topics waar je grappig kan doen ben je altijd butthurt, maar in dit soort topics wil je grappig doen?

stop met drinken op die turkse bruiloften van je, s nie goed voor je
Daar willen ze allemaal dat ik me baard scheer, was gewoon een eis van ze man
´
ewa ja bro, je moet geen aayek sunni baard hebben in dit land.
Anders ga je moeilijk aan een normale baan komen, je kan vragen of je je baard bij kan trimmen.
Daar gaan ze vaak wel akkoord mee bro

21-01-2019, 13:43

Citaat door Barquck:
in topics waar je grappig kan doen ben je altijd butthurt, maar in dit soort topics wil je grappig doen?

stop met drinken op die turkse bruiloften van je, s nie goed voor je
Daar willen ze allemaal dat ik me baard scheer, was gewoon een eis van ze man
ik vind jou niet minder grappig hoor.

ik heb geen diploma. ik heb geen kennis. ik heb geen ervaring. ze mogen van mij geen eisen stellen.

Ik wil wel best betaalde baan.


Een groepje marokkanen demonstreren. Allerlei spandoeken: ''wij willen werk''.
Komt er een zakanman langs.
Die denkt: ''ik kan ze niet allemaal een baan aanbieden. Ik wil wel mijn steentje bijdragen. Ik bied iemand een baan.''

Hij kiest er eentje uit. Dat is toevallig ons lieftallige barquck. Hij benadert hem en vraagt netjes: '' ik heb een baan voor je. zou je voor mij willen werken''?
Barquck: ''waarom ik? Hier zijn zoveel mensen. kies iemand anders.''

21-01-2019, 15:30

Citaat door Barquck:
Komende tijd ga ik minder kunnen werken, dus zoek ik een extra bijbaan voor in de nacht uren.

Waar zal ik zoeken? Ik dacht aan begeleider ofzo op shie woongroep, maar gaan ze me aannemen zonder ervaringen/diploma/relevante opleiding denken jullie?
Nee, daar wordt je niet aangenomen. Tenzij je iets via een allochtoon regelt die je gunt.

21-01-2019, 15:36

Citaat door Loco25:
´
ewa ja bro, je moet geen aayek sunni baard hebben in dit land.
Anders ga je moeilijk aan een normale baan komen, je kan vragen of je je baard bij kan trimmen.
Daar gaan ze vaak wel akkoord mee bro


Ik heb geen sunni baard, gwn tranquillo kort, maar ze zeiden altijd netjes gladgeschoren enzo.. ewa fuck dat... maar horeca/hotel dienstverlening is sws niks voor mij man, al helemaal niet de hele nacht door bro

Citaat door Turkbey:
ik vind jou niet minder grappig hoor.

ik heb geen diploma. ik heb geen kennis. ik heb geen ervaring. ze mogen van mij geen eisen stellen.

Ik wil wel best betaalde baan.


Een groepje marokkanen demonstreren. Allerlei spandoeken: ''wij willen werk''.
Komt er een zakanman langs.
Die denkt: ''ik kan ze niet allemaal een baan aanbieden. Ik wil wel mijn steentje bijdragen. Ik bied iemand een baan.''

Hij kiest er eentje uit. Dat is toevallig ons lieftallige barquck. Hij benadert hem en vraagt netjes: '' ik heb een baan voor je. zou je voor mij willen werken''?
Barquck: ''waarom ik? Hier zijn zoveel mensen. kies iemand anders.''


Ik heb al werk, ik wil iets erbij, dan ga ik toch geen kranten wijk lopen

Het moet wel een toevoeging zijn en geen achteruit gang voor je ontwikkeling, dat houd mensen zoals jij dom. Een diploma is van belang voor bepaalde functies, maar lang niet alle functies

heb vaak genoeg gewerkt bij werkgevers die allerlei eisen hadden, maar mij wel een baan gaven terwijl ik niet voldeed aan die eisen. Desnoods curcus je jezelf naar die baan toe... maar ga jij maar lekker aan de lopende band werken je hele leven

Citaat door TETOUZINT.:
Nee, daar wordt je niet aangenomen. Tenzij je iets via een allochtoon regelt die je gunt.
Het is geen verpleegkundige functie of iets waarbij je medicijnen toedient, dus ik heb er gewoon op gesolliciteerd.

21-01-2019, 15:39
Nachtdienst fabriek.
Je krijgt 12-13 uur per uur betaald.
En of Nedcar aan de lopende lijn.
Je hebt daar ook verschillende functies.
Mensen tikken rustig de 2k aan per maand kan je gelijk je andere job laten wegvallen.

21-01-2019, 15:45

Citaat door Barquck:
Ik heb geen sunni baard, gwn tranquillo kort, maar ze zeiden altijd netjes gladgeschoren enzo.. ewa fuck dat... maar horeca/hotel dienstverlening is sws niks voor mij man, al helemaal niet de hele nacht door bro


Ik heb al werk, ik wil iets erbij, dan ga ik toch geen kranten wijk lopen

Het moet wel een toevoeging zijn en geen achteruit gang voor je ontwikkeling, dat houd mensen zoals jij dom. Een diploma is van belang voor bepaalde functies, maar lang niet alle functies

heb vaak genoeg gewerkt bij werkgevers die allerlei eisen hadden, maar mij wel een baan gaven terwijl ik niet voldeed aan die eisen. Desnoods curcus je jezelf naar die baan toe... maar ga jij maar lekker aan de lopende band werken je hele leven
Het is geen verpleegkundige functie of iets waarbij je medicijnen toedient, dus ik heb er gewoon op gesolliciteerd.
Nee, maar ze zoeken wel iemand met een zorg/sociale diploma. Ik zit zelf in het vak, je komt er niet makkelijk in. Maar goed moge Allaah het voor je vergemakkelijken en in shaa Allaah wordt je aangenomen.

21-01-2019, 15:50



Citaat door Max:
Nachtdienst fabriek.
Je krijgt 12-13 uur per uur betaald.
En of Nedcar aan de lopende lijn.
Je hebt daar ook verschillende functies.
Mensen tikken rustig de 2k aan per maand kan je gelijk je andere job laten wegvallen.
je zegt het alsof 2k heel veel is lol.. en die 12/13eu per uur betekent dat je fulltime moet werken voor 2k. Ik zoek een bijbaan naast mijn studie waardoor ik naar nacht diensten ga zoeken die ik goed kan combineren. 12/13eu per uur en ook nog eens in de nacht is letterlijk slavernij

je kan mensen dan beter adviseren om bij de gemeente te werken als straat veger, betere CAO en ook nog eens veel betere loon voor minder uren

jammer dat dat niet in de nacht uren kan, anders had ik eht gedaan

Citaat door TETOUZINT.:
Nee, maar ze zoeken wel iemand met een zorg/sociale diploma. Ik zit zelf in het vak, je komt er niet makkelijk in. Maar goed moge Allaah het voor je vergemakkelijken en in shaa Allaah wordt je aangenomen.
Als ik naar de functie eisen kijk zie ik er niets uit springen wat ik niet kan of zou kunnen leren binnen 1 inwerk dag.

21-01-2019, 16:32

Citaat door Barquck:
je zegt het alsof 2k heel veel is lol.. en die 12/13eu per uur betekent dat je fulltime moet werken voor 2k. Ik zoek een bijbaan naast mijn studie waardoor ik naar nacht diensten ga zoeken die ik goed kan combineren. 12/13eu per uur en ook nog eens in de nacht is letterlijk slavernij

je kan mensen dan beter adviseren om bij de gemeente te werken als straat veger, betere CAO en ook nog eens veel betere loon voor minder uren

jammer dat dat niet in de nacht uren kan, anders had ik eht gedaan


Als ik naar de functie eisen kijk zie ik er niets uit springen wat ik niet kan of zou kunnen leren binnen 1 inwerk dag.
Maar daar gaat het niet om. Sowieso ligt eraan welke doelgroep, wat de verwachtingen zijn etc. Vaak moet je bhv/ehbo hebben, vooral als je alleen staat. En het kan wel zijn dat medicatieverstrekking nodig is, vooral als er onrusti is en al dat gedoe. Tis niet dat je gaat netflixen en chillen alleen.

21-01-2019, 16:33

Citaat door TETOUZINT.:
Maar daar gaat het niet om. Sowieso ligt eraan welke doelgroep, wat de verwachtingen zijn etc. Vaak moet je bhv/ehbo hebben, vooral als je alleen staat. En het kan wel zijn dat medicatieverstrekking nodig is, vooral als er onrusti is en al dat gedoe. Tis niet dat je gaat netflixen en chillen alleen.
oke bedankt voor je nuttige bijdrage

Pagina's : [1] 2