Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Huwelijk

Vroomheid33
20-01-2019, 23:42

Asalamo alaikoem wa rahmatulahi wa barakatuh, Hou het lekker kort maar krachtig. Ben opzoek naar een liefdevolle vrome eervolle zuster die volledig is toegewijd aan de islam. Een zuster die de Qoran/Soennah met de Begrippen van de Vrome Voorganger volgt.. Uiterlijk vertoning: Normaal uiterlijk Ghimar/Niqab dragend 1.50 t/m 1.75. Karaktereigenschappen: Gelovig Liefdevol Attent Zachtaardig Respectvol Loyaal Juiste omgangsvormen Gelieve pm sturen bij interesse, zusters die niet aan mijn voorwaarden voldoet hoeft geen bericht te sturen. Cv + motivatiebrief van jezelf is een vereiste.) Fi Amanillah

Vroomheid33
22-01-2019, 21:16
Asalamo alaikoem wa rahmatulahi wa barakatuh, Hou het lekker kort maar krachtig. Ben opzoek naar een liefdevolle vrome eervolle zuster die volledig is toegewijd aan de islam. Een zuster die de Qoran/Soennah met de Begrippen van de Vrome Voorganger volgt.. Uiterlijk vertoning: Normaal uiterlijk Ghimar/Niqab dragend 1.50 t/m 1.75. Karaktereigenschappen: Gelovig Liefdevol Attent Zachtaardig Respectvol Loyaal Juiste omgangsvormen Gelieve pm sturen bij interesse, zusters die niet aan mijn voorwaarden voldoet hoeft geen bericht te sturen. Cv + motivatiebrief van jezelf is een vereiste.) Fi Amanillah Geen enkel gelovige zuster die graag een sabab (aanleiding tot) wilt zijn om mij te behoeden met de Wil van Allah Soubhana wa talaa tegen de grote fitna verderf van de vrouwen deze tijden. Moge Allah Soubhana wa talaa het voor ons allen Vergemakkelijken.