Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Is 2019 van ons?

Pagina's : [1] 2

Oprechtedame.
20-01-2019, 16:08

Salaam Waleikoem, Het moment voor mij is aangebroken om open te staan voor een partner. Geliefd worden en liefde geven, ben daar mentaal helemaal klaar voor. Mijn kookkunsten zijn nog niet zoals die van Choumicha, maar ik ga je smaakpupillen wel zeker verwennen. Wanneer een gerecht mislukt, tja pech dan bestellen we maar een pizza. Waarom begin ik nou gelijk over eten? Dit was toch een oproep?!! Om misschien mijn partner te vinden? Nou, ik ga maar verder. Ik ben een dame die in het dagelijks leven werkzaam is in een bedrijf, mijn functie doet er nog niet zo heel veel toe. Dat komt allemaal nog wel ter sprake. Ik hou er van om bezig te zijn, kan niet de hele dag thuis lopen stinken.Ben een dame die houdt van hele goede en lange gesprekken voeren, gesprekken met diepte en inhoud. Lachen is ook mijn ding, hou wel van humor. Ben een dame die vrij jong is, maar wel het een en ander heeft meegemaakt. Dus een persoon die empathie kan tonen en zijn kijk op een situatie kan geven zou ik enorm waarderen. Ik ben een berberse dame, ik wil niet teveel info bloot gooien in deze topic. Dan hebben we straks niet meer zoveel te bespreken. Respect. vertrouwen en loyaliteit staan bij mij ERG hoog. Mannen die proberen om vulgaire gesprekken met mij te voeren, zijn nog niet klaar om een echte man te zijn. Geldt tevens ook voor mannen die hen hormonen niet kunnen bedwingen, het moment dat je met mij in contact gaat is het moment dat je met me wilt praten om elkaar te gaan leren kennen voor een huwelijk. Dan is dat vulgaire gedoe ongepast. Wie ben ik? Kort samengevat; - een super sociaal persoon - hardwerkend om op eigen benen te kunnen staan - berberse dame - humoristisch, loyaal en betrouwbaar - mollig van postuur haha, cause i love food - positief in het leven!! Waar ik naar op zoek ben? Heel simpel, ik zet het op een rijtje.. Ik zou het fijn vinden als er een man reageert vanaf 23 +, max 30. Een man die financieel onafhankelijk is, zijn zaakjes op orde of bijna op orde. Wil er wel samen in groeien en eraan werken. Een loyale man, die het bij één vrouw kan houden en die niet de behoefte heeft om met meerdere tegelijk in contact te gaan. Hoef niet 1 van de ... te zijn. Een man boven de 1.78 graag. Een man die zijn deen belangrijk vind en die het gebed verricht. Zou het wel fijn vinden als een man een beetje jaloezie bezit, omdat ik zelf ook een beetje jaloers ben aangelegd. Dan begrijpen we elkaar tenminste op dat vlak. ( En nee, niet door onzekerheid. Want wat van mij is, is van mij.) Nou, mocht je nog vragen hebben of iets willen weten kun je me in een pb benaderen. Gelieve een uitgebreide pb waarin je jezelf voorstelt, aangezien ik dat hier ook heb gedaan.

gezelligegast
20-01-2019, 16:16
Poginf 6 alweer? Onder je 3e account? Lukt niet echt he :haha: bazzz waha

Oprechtedame.
20-01-2019, 16:30
3e account? Eerder bazz waha dat je sinds 2011 dit forum nog bezoekt. Jij mag blijven!

gezelligegast
20-01-2019, 17:41
Je 3e account ja:haha: je hebt je tekst iets aangepast. T lukt je niet echt he? Ondsnks alles wederom veel succes :haha:

Oprechtedame.
20-01-2019, 23:59

:)

Tolkvertaler
21-01-2019, 07:43
Echtwaar? Ayaw ayaw

Oprechtedame.
21-01-2019, 15:53
:)

Tolkvertaler
21-01-2019, 20:13
Is toch niet normaal

Iceland
21-01-2019, 22:50
Financieel onafhankelijk? en je bent mollig? Lekker dan.

Oprechtedame.
21-01-2019, 23:29
Mollig, geen morbide obesitas. And so what? Hebben mollige vrouwen geen eisen ofzo? Wat een generatie.

Turkbey
21-01-2019, 23:34
Mollig, geen morbide obesitas. And so what? Hebben mollige vrouwen geen eisen ofzo? Wat een generatie. ik ben 1 meter 50. 75 kg.zegt meer dan, obesitas, mollig en dergelijke

Iceland
21-01-2019, 23:35
Natuurlijk wel. Maar waarom zou een man een mollige vrouw tolereren?

Turkbey
21-01-2019, 23:43

Natuurlijk wel. Maar waarom zou een man een mollige vrouw tolereren? sommige vinden dat leuk sommige omdat ze zelf mollig zijn. ik zou ook niet iemand willen van 180cm en 50 kg. Lijkt wel een skelet.

Oprechtedame.
21-01-2019, 23:44
Natuurlijk wel. Maar waarom zou een man een mollige vrouw tolereren? Dit is gewoon een hele domme vraag. Waar is die lamzak die beweert dat domme vragen niet bestaan??

gezelligegast
22-01-2019, 08:44
:haha: :haha:

Pagina's : [1] 2