Bekijk volle/desktop versie : Ooit een kwaadaardige, racistische leraar gehad, die jouw zomaar intens haatte?



Pagina's : [1] 2

20-01-2019, 15:37
Ik wel. Ik kan zo uitleggen dat zij racistisch was. Ik zat op een witte school. Als Martijn per ongeluk zijn pen liet vallen, dan
reageerde ze heel speels en plagerig.''Niet zo dagdromen. Wel bijblijven, lieverd.'' Als ik per ongeluk een pen liet vallen,
moest ik gelijk de gang op met strafwerk en werd ik zwart gemaakt bij de directie, omdat ik mij niet goed kon gedragen, omdat
ik niet goed opgevoed was. Stefan zat een keer te klikken met zijn pen en te wippen op zijn stoel. Juf zegt:''Stefan, ik ben
bang dat jij ADHD hebt. Ik zal je moeder wel vertellen, dat ze een ADHD verklaring moet vragen bij de huisarts, lieverd.''
Erkan zat een keer met zijn pen te klikken uit verveling, omdat hij al snel klaar met de opdracht was. Ze pakte hem heel
onbeschoft bij zijn arm een schreeuwde:''ZO. EN JIJ GAAT NAAR DIRECTIE MET JOUW VERVELENDE GEDRAG. JIJ
BENT NIET GOED OPGEVOED DOOR DIE OUDERS VAN JE UIT DE BERGEN.''
Dit was een ambtenaar onwaardige racist. In mijn rapport vinkte ze letterlijk alles onvoldoende en matig aan. Zij was net
afgestudeerd. Dit was haar eerst baan als juf. Zij overschatte zichzelf. Zij dacht dat het schoolbestuur nooit aan haar zou twijfelen
door haar geloofwaardige functie. Op een gegeven moment doorbraken ze haar patroon. Hoe kan het nou dat achmed
keurig is van groep 1 tot en met 4, terwijl hij dan ineens een duivel wordt in groep 5 die niks goed kan doen?
En in groep 6 doet hij het weer uitstekend. Ze hadden haar ontslagen. Ik kan nog steeds niet geloven dat jij onschuldige kinderen
van acht intensief kan haten en vol haat dingen over ze kan liegen. Dit zal zij nooit meer bij mij uitwissen.

20-01-2019, 15:43


En mijn ouders helemaal boos op mij worden vroeger. Zij geloofden alle leraren op hen woord, omdat alles goed in Nederland geregeld is.
Nederland is niet corrupt, zoals Marokko. Hier zijn er eerlijke ambtenaren. Pas toen ik in de brugklas kwam, konden ze relativeren dat zij
een bedrieger was.

20-01-2019, 15:46
S/o naar Achmed.

20-01-2019, 16:10

Citaat door Elegantias:
Ik heb over het algemeen lieve leraren gehad. Heb wel twee mee gemaakt die eigenlijk niet voor de klas horen te staan. De 1 herkende niet eens dat ik dyslectisch ben. Ben die man nooit vergeten. En dan heb je een andere die wou da ik mijn hijaab afdeed omdat ik een leidinggevende wou worden.

Hoop dat ik ze beide ooit terug zie. Kan ze dan even uitlachen.
Die racistische juf had ook een hekel aan mij, omdat ik niet goed kon rekenen. Ik raak er dan zo gefrustreerd van als anderen zeggen: ''Maar
misschien was het gewoon tough love? Misschien deed ze zo, zodat jij beter je best zou doen.'' AAAAARGH!!
Op Nederlandse kinderen die niet goed konden rekenen reageerde ze heel vredelievend en behulpzaam. Ik moest de gang op met
extra strafwerk, omdat ik de rekenopdrachten niet goed had gedaan, omdat ik niet WOU leren. Dit verzon ze gewoon zelf.
Ze verzon altijd kwaadaardige dingen over mij die niet waar waren.

20-01-2019, 16:30



Citaat door Nini1:
Ik heb altijd wel relatief normale leraren/leraressen gehad, zeker niet racistisch neigend.

Maar komt idd omdat je op een witte school zat.
Jij zat zeker op een islamitische school? Op een witte school zijn ze vaak
wreed. Iemand met VWO-score in groep 8 die Johan heet, die krijgt gewoon een ADHD- of dyslexie verklaring, als hij dat nodig heeft.
Een Marokkaan met VWO-score op zo'n school in groep 8 met ADHD, die is weer niet opgevoed, waardoor het VWO te hoog voor hem
gegrepen is. Dan kan hij beter met het VMBO beginnen. En dyslexie bij een allochtoon is zogenaamd een taalachterstand, waardoor het VWO
veel te hoog voor hem is. Daar staan ze op, ondanks dat ze jouw ABN-sprekende ouders hebben gesproken..

20-01-2019, 17:07

Citaat door Nini1:
Nee, basisschool was christelijk.

Voor de rest openbare scholen.
ok duidelijk

20-01-2019, 17:50

Citaat door Nini1:
Oke lieverd
mwah!!

20-01-2019, 18:44
Schrijf een boek, ah watata, van al die trauma's die je verwerken moet.

20-01-2019, 21:46

Citaat door Drow:
Schrijf een boek, ah watata, van al die trauma's die je verwerken moet.
Nee, da's monnikenwerk..

20-01-2019, 22:04
Heftig heb ook soortgelijks meegemaakt

20-01-2019, 22:08

Citaat door Oum_Kalthoum:
Heftig heb ook soortgelijks meegemaakt
vertel

20-01-2019, 22:19
Ik ken hier verhalen over schrijven. Een zal ik nooit vergeten. Als kind van 8 moest ik zingen, en ik zei dat het haram is en dat ik dat niet deed. Die leraar sleurde mij de gang op trok zo hard aan mijn haren ( droeg nog geen Hijaab) en zei dat ik moest zingen. Ik wist niet wat mijn overkwam

23-01-2019, 19:38



Citaat door Taktubu:
Ik ken hier verhalen over schrijven. Een zal ik nooit vergeten. Als kind van 8 moest ik zingen, en ik zei dat het haram is en dat ik dat niet deed. Die leraar sleurde mij de gang op trok zo hard aan mijn haren ( droeg nog geen Hijaab) en zei dat ik moest zingen. Ik wist niet wat mijn overkwam
Op een openbare school kan jij dat verwachten. Dan zegt de leraar eerlijk tegen de directie ze gehoorzaamt mij niet. Het is jouw taak om de leraar te gehoorzamen.

23-01-2019, 20:44
Ik geloof niet dat mensen jou 'zomaar' intens haten.

24-01-2019, 20:10

Citaat door Toa:
Ik geloof niet dat mensen jou 'zomaar' intens haten.
HA HA

Pagina's : [1] 2