Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Leuke meid 26 zoekt wederhelft

Fessia92
19-01-2019, 22:16

Dag lezers! Ik plaats deze topic omdat ik in het dagelijkse leven geen Marokkaanse mannen tegen kom en vind dat het wel tijd wordt om een volgende stap in het leven te zetten. Over mij: - 26 jaar - 1.66 m - bezig met geloof maar niet zwaar praktiserend (voldoe aan de verplichtingen alhamdoulilah maar geen khimaar dragend o.i.d) - woon in de randstad - hbo afgestudeerd en werk fulltime in de financiƫle sector - Berberse roots maar Arabisch sprekend - hoofddoek dragend en normaal postuur In mijn vrije tijd sport ik (kickboks 3x per week) en ben ik met vriendinnen en familie. Mijn familie en vriendinnen zouden mij omschrijven als iemand die weet wat ze wil, open, spontaan, extravert, houdt van lachen en neemt het leven niet al te serieus, gevoelig en een echte prater (soms te veel hahah) Jij: - tussen 27 en 36 jaar - leven op orde (studie/werk/woning) - bezig met geloof (bidden en vasten minimaal) - bij voorkeur Arabisch sprekend maar is geen pre - hebt gevoel voor humor en bent een prater Ik ben niet op zoek naar jarenlange relaties en ook niet naar iemand die binnen een maand wil trouwen. Ben jij of ken jij iemand die aan bovenstaand lijstje voldoet? Stuur een berichtje waarin je jezelf voorstelt en wie weet!! Groetjes!

BisOne
19-01-2019, 23:48
Moge Allaah je verblijden met een ware echtgenoot. Maar is een "khimaar" geen verplichting dan? Aangezien jij aan alle verplichtingen "voldoet". Succes!

Iceland
21-01-2019, 22:34
Berberse roots maar je identificeert je met Fes. Hoe toon je zoiets dan nog aan als je de taal niet meer spreekt? Een van de weinige oproepen die nog mee kan. Alleen dat boksen bij een vrouw zeg ik persoonlijk voor af. Good luck.