Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Klaar voor de volgende stap Inchallah

Buddylove2019
18-01-2019, 01:36

Asalam Aleykom Bij deze wil ik het kans geven via deze weg. In men dagelijkse leven kom ik wel veel mensen tegen maar uit respect durf ik niet de stap te zetten en het gesprek aan te gaan. Ik kom ook uit gezin met enkel jongens dus ook geen kennissen via zussen of dergelijke. Ik ben een ambitieuze van 34 jaar die getrouwd was maar waarbij het niet gelukt is om een geslaagd huwelijk te hebben. Gelukkig heb ik wel nog een goede verstandhouding om de kids van 2 en 3 jaar Ik ben iemand die kan genieten van de kleine dingen en ook graag avontuurlijk is. Humor is heel belangrijk natuurlijk op de juiste momenten Lekker gezellig thuis samen maar ook samen uit eten of toch vooral buiten komen, vooral moet deze persoon dan ook toch houden van reizen en niet enkel Marokko dan., ik heb al heel wat gezien maar er is nog veel te ontdekken samen. Ik hou namelijk dan ook van duiken en leuke dingen doen op vakantie Ik hou Ik kom uit Belgie en sta open voor iemand uit Nl of Belgïe natuurlijk, na een korte kennismaking wil graag ook kijken voor de volgende stap. Graag had ik iemand leren kennen met een zeker toch wat niveau zodat de gesprekken toch interessant blijven voor beiden. Het hoeft geen hoogbegaafde te zijn maar iemand met ambities is altijd een leuk pluspunt maar geen must; Indien je opzoek bent naar een machotype dan ben je bij mij niet op het juiste adres. Ik vind dat een man en vrouw gelijk zijn en weten waar de grenzen zijn zonder dat de één of de andere telkens op verplichtingen dient te wijzen ik ben een verzorgde en toch hoogopgeleide man die fulltime werkt , slanke man 1,79m en 80 kg en die zich casual kleed. Stel je kort even voor en dan vertel ik je graag prive meer over mezelf. Tot snel