Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Opsporing verzocht: Spontane, intelligente, leuk uitziende jongeman

arabischedame
16-01-2019, 15:05

Beste lezer, Je kent het misschien wel.. Druk, werk, weinig tijd et cetera.. Waar leer je dan iemand kennen? En dan leer je iemand kennen op straat, in een restaurant of dergelijke, maar dan moet het ook nog maar de juiste zijn.. Het is tegenwoordig erg lastig om iemand te leren kennen, waarbij je het gevoel hebt dat het allemaal goed zit, dat alles klopt, dat zelfs zijn negatieve eigenschappen in jouw ogen positieve dingen zijn. In mijn omgeving word ik vaak kieskeurig genoemd, maar de angst om genoege te nemen met minder is erg groot. Toch wordt het inmiddels de hoogste tijd dat ik de volgende stap ga nemen. Ik kies er bewust voor om het op deze manier te doen, omdat je hier de ander al kan filteren op eigenschappen die jij belangrijk vindt. Wat vind ik belangrijk? Ik zoek een jongeman - tussen de 25 en 35 jaar - hard werkend - intelligent - van Marokkaanse komaf en islamitisch - met gevoel voor humor - langer dan 175 - leuk uitziend Wie ben ik? - Ik ben 24, bijna 25 - WO opgeleid en werk op dat moment. - Spontaan en sociaal - 1.70 lang, volslank, krullen (geen hoofddoek) - Marokkaans en islamitisch Mocht ik je interesse hebben gewekt, zie ik je pm tegemoet! Pm's met 1 zin, reageer ik niet op! Groet!

mootjes
19-01-2019, 00:40
Zie je inbox

Perseus
21-01-2019, 09:24
Face to face beter dan online. Je weet nooit met wie je contact hebt. Kijk goed uit.

Iceland
21-01-2019, 22:39
Waarom is hard werken een goede eigenschap? Ik haat werken laat staan hard werken. De schoorsteen moet roken maar als ik de loterij win dan teken ik meteen voor een Zwitsers leven. Ik probeer zo min mogelijk te werken, en streef ernaar om zo vroeg mogelijk te stoppen met werken.

arabischedame
22-01-2019, 23:42

Ik vind werken bij een man horen.

Iceland
23-01-2019, 15:27
Nou bedankt dan maar

arabischedame
25-01-2019, 14:15
Sorry!

mootjes
02-02-2019, 14:47
Hallo??