Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Wie komt er uit Gouda of kent mensen uit Gouda ?

Nnadaa
15-01-2019, 17:30

Hey allemaal Ik ben opzoek naar mensen die uit Gouda komen of iemand die contacten heeft in Gouda Mijn zus gaat binnekort verloven en we willen weten wat voor mensen het zijn voor dat het gebeurd hoop Insha Allah dat misschien iemand ons kan helpen

Nnadaa
15-01-2019, 21:41
Dus als jij ooit zal trouwen zou je niet ma vragen wat voor persoon dat is? Okee oke dan ben jij een uitzondering maar wij willen niet dat ze met hem trouw en vervolgens net als de meeste in een scheiding terecht komen En klopt niet iedereen zal je de waarheid vertellen en we zouden zowiezo niet naar 1 mening van iemand conclusie trekken En als de man onderzoek naar haar wilt doen mag dat niet iedereen duikt met 16 exen het bed weet niet wat voor dingen jij heb meegemaakt

zizwit
16-01-2019, 11:01
Hmm normaal gesproken zou je vader op onderzoek moeten uitgaan in de plaatselijke moskee daar als je het zo graag zou willen weten.

Nnadaa
16-01-2019, 13:49
Al gebeurd, alleen niet meer info als dat zijn ouders goede mensen zijn

Mister111
16-01-2019, 17:24

Jaa

Twinkelbel
23-02-2019, 21:56
Twakloo hala Allah, laat je zusje haar man zelf polsen. En als het op een scheiding komt dan is het haar lot. Ik vind niet dat jullie op roddels of vermoedens in moet gaan

nawal28
23-02-2019, 22:03
Elke mens maakt ze eigen verhaal en iedereen zeg maar wat als je zus gelukkig is met hem dan moet ze scheid hebben aan mensen wat ze gaan zeggen uiteindelijk is je zus toch gelukkige met hem Allah kemel begier

Anoniemkkkkk
24-02-2019, 02:39
Hoi schat stuur mij maar een Pm! Ik snap dat je dat wilt weten je kan tegenwoordig beter voorzichtig zijn. Ik kom en woon in Gouda, ik hoop dat ik je kan helpen. Ghair inshallah’