Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : De goede man

Pagina's : [1] 2 3 4

Linanoor.
13-01-2019, 08:04

De goede man herken je bij tegenslag. Hij zal dan als een kapitein koers houden; Hij twijfelt nooit; Heeft een goed hart; Denkt niet alleen aan zijn eigen sores; Zal jou nooit als een steen laten vallen; Islam schemert door in zijn karakter; Als je op het bovenstaande afknapt, dan weet je ook meteen waarom andere vrouwen hem verlaten hebben.

Aralahk88
13-01-2019, 20:25
Yes true, maar 'Hij twijfelt nooit?" Ik denk dat elke man weleens even twijfelt over wat de juiste beslissing is ook al laat hij het dan misschien niet merken. We zijn geen robots.

Karlito.
13-01-2019, 21:28
En dan komen de Marokkaanse wijven om hem te verpesten en zijn leven zuur te maken

Linanoor.
14-01-2019, 07:25
Yes true, maar 'Hij twijfelt nooit?" Ik denk dat elke man weleens even twijfelt over wat de juiste beslissing is ook al laat hij het dan misschien niet merken. We zijn geen robots. Eventjes twijfelen kan, maar de knoop hak je wel snel door. Ik vind dit altijd zo een afknapper, een man die twijfelt en een man die geen ruggengraat heeft.

Linanoor.
14-01-2019, 07:26

En dan komen de Marokkaanse wijven om hem te verpesten en zijn leven zuur te maken Dan maakt hij de verkeerde keuze(s).

Aralahk88
14-01-2019, 08:41
Eventjes twijfelen kan, maar de knoop hak je wel snel door. Ik vind dit altijd zo een afknapper, een man die twijfelt en een man die geen ruggengraat heeft. Ja natuurlijk, als het echt zo'n twijfelaar is die niet weet hoe wat te doen dan snap ik idd dat je daarop afknapt.

Linanoor.
14-01-2019, 09:03
Ja natuurlijk, als het echt zo'n twijfelaar is die niet weet hoe wat te doen dan snap ik idd dat je daarop afknapt. Bedankt voor het begrip haha. Ik knap heel snel af. Ook als ik iemand echt een softie vind. Een man moet de wereld op zijn schouders kunnen dragen.

Aralahk88
14-01-2019, 09:04
Bedankt voor het begrip haha. Ik knap heel snel af. Ook als ik iemand echt een softie vind. Een man moet de wereld op zijn schouders kunnen dragen. hahah. Ja zo kwam je inderdaad al per direct over op me.

BenKamal
14-01-2019, 09:17
Pff Typisch vrouwen Je verwacht een kapitein een Man Om dan vervolgens een watje van em te maken. Dit kan je gwm niet verzinnen. Eerste boom in.. Tak mag je kiezen

Aralahk88
14-01-2019, 09:24
Pff Typisch vrouwen Je verwacht een kapitein een Man Om dan vervolgens een watje van em te maken. Dit kan je gwm niet verzinnen. Eerste boom in.. Tak mag je kiezen Het is wel waar wat ze zegt. Ze bedoelt gewoon een man die stabie/under control is en die koers zet en handelt volgens Islam. Die post van haar drukt me eigelijk wel een beetje met de neus op de feiten omdat ik zelf het schip al half heb laten zinken zelfs al voor het huwelijk.

BenKamal
14-01-2019, 09:38
Het is wel waar wat ze zegt. Ze bedoelt gewoon een man die stabie/under control is en die koers zet en handelt volgens Islam. Die post van haar drukt me eigelijk wel een beetje met de neus op de feiten omdat ik zelf het schip al half heb laten zinken zelfs al voor het huwelijk. Vrouwen 99 devils Een Man maar 1 Als hij weet hoe hij het moet gebruiken Heeft hij de kudde. Je hebt niet de schip verlaten, ze heeft ervoor gezorgd dat je dat denkt.. Vrouwen moet je nooit onderschatten First rule:jammer:

Linanoor.
14-01-2019, 09:56
https://i.pinimg.com/originals/9e/50/89/9e508963fbd101dfe888004e2299eeea.jpg Als hij er dan ook nog eens zo uitziet dan is het plaatje compleet.

Aralahk88
14-01-2019, 10:09

https://i.pinimg.com/originals/9e/50/89/9e508963fbd101dfe888004e2299eeea.jpg Als hij er dan ook nog eens zo uitziet dan is het plaatje compleet. Zonder de baard door te laten groeien en zonder zichzelf fatsoenlijk te bedekken in het openbaar. Ik zie vrij weinig Islam doorschemeren in deze pic. Ik neem je vorige posts opeens een stuk minder serieus nu. Eisen dat Islam doorschemert in zijn karakter maar dan zelf naar dit soort pics gaan kijken en hier plaatsen.. hmm.

Linanoor.
14-01-2019, 11:18
Zonder de baard door te laten groeien en zonder zichzelf fatsoenlijk te bedekken in het openbaar. Ik zie vrij weinig Islam doorschemeren in deze pic. Ik neem je vorige posts opeens een stuk minder serieus nu. Eisen dat Islam doorschemert in zijn karakter maar dan zelf naar dit soort pics gaan kijken en hier plaatsen.. hmm. Jij moet nog veel leren over de islam jongeman. Je kan niet oordelen over mijn iman, mss ben ik in de ogen van Allah een betere dienaar. Ik heb mijn ex-man zonder kleren gezien, dus no worries.

Rwina_Koning
14-01-2019, 11:22
Elke man twijfelt, zelfs de profeet vzmh had sterke vrouwen en mannen om zich heen die hem hielpen in zijn standvastigheid en keuzes

Pagina's : [1] 2 3 4