Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Lach naar de toekomst toe❤

Glimlachje21
11-01-2019, 23:25

Selaam alaikoum, Op iedere potje was een dekseltje! Ook ik ben op zoek naar de vader van mijn kinderen die Inchallah samen met mij ze het beste zal meegeven. Ik zal me even voorstellen. Ik ben een spontane dame van bijna* 25 die van lachen houdt. Een dag niet gelachen is een dag niet.... juist! De islam is ook een van de dingen die mij bezighoudt. Islam zit niet enkel in je hart, maar het moet ook terug te vinden zijn in je daden. Uiteindelijk zullen het je daden zijn de gewogen worden. Het bezoeken van familie, picknicken, reizen , koken en eten zijn een paar van de dingen die ik leuk vind om te doen. Ook ben ik een goede masseuse. De eigenschappen die ik het liefst terug zie in mijn partner zijn: zelfstandigheid, verantwoorlijkheid, geduldig, humoristisch en islamitisch. Ik ben niet opzoek naar een relatie. Mijn voorkeur gaat naar iemand die een fulltime baan heeft. En (bijna) in het bezit is van een huisje. En niet ouder dan 33. Dat was het zo een beetje, Mocht je iemand kennen die voldoet aan mij wensen, dan lees ik dat graag. Wa alaikoum esalam