Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Een serieuze man

Snow_white
11-01-2019, 11:14

Salaam, Via deze weg verricht ik mijn sebab om hopelijk in contact te komen met een man die bereid is zich in te zetten om het contact te onderhouden. Een man met de volgende karaktereigenschappen: respectvol, eerlijkheid, serieus en oprechtheid. Een man die weet wat hij wil in het leven oftewel een eigen stem heeft. Qua uiterlijke kenmerken graag iemand die zich verzorgd. Ondanks de tegenstrijdige geluiden over dit forum wil ik het toch een kans geven. Over mijzelf: een 24 jarige geboren moslima (geen Marokkaanse) uit de Randstad. Fulltime werkzaam. Ik ben 162cm lang en draag een hijaab. Voor vragen en/of interesse ontvang ik graag een bericht in mijn inbox. Voor alle duidelijkheid: ik ben NIET uit op een relatie en/of langdurig contact. Je weet gauw genoeg of je je leven kan/wil delen met elk ander. Het doel is een gezegend huwelijk, met de wil van Allah.

Karlito.
11-01-2019, 11:50
Kijk bij man zoekt vrouw hoekje, misschien dat daar iets tussen zit. Ook al betwijfel ik dat. De mensen hier zijn raar of verwaand.

Karlito.
16-01-2019, 21:59
Up

Snow_white
18-01-2019, 22:05
Up.

Buddylove2019
19-01-2019, 00:15

a