Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Ghair inshallah

Googler
10-01-2019, 20:35

Assalaamoe Aleikoum, Bedankt voor het lezen van mijn oproep. Ik heb gemerkt dat het heel lastig is om mijn wederhelft te ontmoeten. Ben ook niet het type die je zomaar gaat aanspreken. Misschien zit jij ook in dezelfde situatie en merk je dat het in ‘real life’ niet makkelijk is om die ene persoon te vinden. Via deze weg mijn wederhelft ontmoeten heeft niet mijn voorkeur, maar ik ga toch een poging wagen. Over mij: 38 jarige berber Normaal tot sportief postuur HBO opgeleid Ben zeer sportief Om mijn hoofd leeg te maken na een lange dag werken, mag ik graag bootcampen of hardlopen. In het weekend is voetbal mijn uitlaatklep. Ik woon op mezelf en bid elhamdoelilah.. Ik wil graag investeren in mijn toekomst. Over het algemeen ben ik het best te omschrijven als vriendelijk, rustig, geduldig en vrolijk. Ook heb ik een positieve instelling. Ik heb niets met mensen die alles negatief zien of alleen negatief kunnen zijn. Ik ben dan ook op zoek naar een leuke, serieuze, slimme en oprechte dame. Mocht mijn bericht je aanspreken en je interesse gewekt zijn, dan hoor ik graag van je.. Beslama