Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Op zoek naar een lieve leuke man voor mijn vriendin (38 jaar)

Fessia92
09-01-2019, 22:50

Salaam alaykoum! Ik wil graag sebeb doen voor mijn vriendin van 38 jaar omdat zij zelf te verlegen en druk is om dit te doen. Voor mijn Marokkaanse vriendin ben ik op zoek naar een lieve moslimman (voorkeur gaat uit naar een Marokkaan maar is geen vereiste). Mijn vriendin is gescheiden en heeft 2 kinderen van 12 en 6 jaar. Zij is op zoek naar een lieve man om de rest van haar leven mee te delen. Het is een hartstikke leuke meid en wordt vaak jonger geschat dan zij daadwerkelijk is (28/29 jaar). Ze is zelfstandig, spontaan, grappig, bezig met deen (ze draagt hoofddoek), Berbers sprekend, lief en zorgzaam. Zij is op zoek naar een man tussen de 38 en 50 jaar. Hij moet zelfstandig zijn, gevoel voor humor hebben, zijn rechten en vooral ook plichten binnen de islam kennen, verzorgd, betrouwbaar en lief zijn. Zij heeft al twee kinderen en wil zelf geen kinderen meer dus dat is wel belangrijk om te weten. Lijkt het je leuk om kennis te maken? Stuur dan een berichtje en stel jezelf voor!