Bekijk volle/desktop versie : Leider Grijzewolven: Hoofden van terreurorganisaties moet afgehakt worden in Syrië



Pagina's : [1] 2 3

08-01-2019, 18:32


(vertaald via google translate)

MHP-voorzitter Devlet Bahceli heeft verklaringen afgelegd tijdens de groepsbijeenkomst van zijn partij. "Terror is de laatste van de organisatie verscheen. Turkije klaar is moet de noodzaak Manbij de oostelijke Eufraat herstel", zei de Tuin, "is de Eufraat in het oosten van opruiing nek. De hals moet worden afgesneden," zei hij.

http://www.ardahanhaberi.com/bahceli-den-cok-sert-mesaj-bu-boyun-koparilmalidir/6220/

08-01-2019, 18:37


We zijn 8 jaar verder en Turkije heeft niets gedaan.

Wees eerlijk en zeg we willen Assad terug.
Case closed.!

08-01-2019, 18:40
En de westerse christenen en joden maar spreken over dat de PKK en andere terreurgespuis beschermd moet worden en niet te hardhandig aangepakt.

Er gaan koppen rollen mensen , veel koppen.

08-01-2019, 18:43
Als Syrie andere buurlanden had, bijvoorbeeld, Marokko en Algerije, Syrie was in drie weken bevrijd.

08-01-2019, 18:46


Achterlijke turk met zijn grijze wolven teken, wanneer gaat hij ataschurk gezelschap houden in het hellevuur?

08-01-2019, 23:00

Citaat door aL3araF:
Achterlijke turk met zijn grijze wolven teken, wanneer gaat hij ataschurk gezelschap houden in het hellevuur?
Wanneer hou jij op met het likken van de anus van schurk pedo geert wilders gay achterlijke?

08-01-2019, 23:14

Citaat door ShrifDjelQbilla:
Als Syrie andere buurlanden had, bijvoorbeeld, Marokko en Algerije, Syrie was in drie weken bevrijd.
Vertel over verdrag van Fez. Vertel iets over de munt van marokko: Frank.

08-01-2019, 23:41

Citaat door Turkbey:
Vertel over verdrag van Fez. Vertel iets over de munt van marokko: Frank.


Wat heeft de Syrische Revolutie te maken met het verdrag van Fes.
Het verdrag van Fes was Een schijnpapiertje.

Marokkaanse munteenheid is de Dirham.

De Franse en Spaanse Agressor heeft flinke klappen gekregen tijdens de koloniale tijdperk. Klappen die ze nooit zullen vergeten.

Noord Marokko had Franse en Spaanse krijgsgevangenen.

Daarnaast waren en zijn Frankrijk, Spanje en Portugal de beste handelpartners van Marokko sinds de 14e eeuw tot heden.

En als Engeland er niet was bestond Turkije nu niet.

Turkey Made By Great Britain.

09-01-2019, 01:06
Erdogan = shaiten = Turkije = Hitler

09-01-2019, 03:55

Citaat door YaAli:
Erdogan = shaiten = Turkije = Hitler
Jij bent hier de grootste duivel samen met pedo geert wilders gay.



وَأَعِدُّوا لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُمْ وَآخَرِينَ مِن دُونِهِمْ لَا تَعْلَمُونَهُمُ اللَّهُ يَعْلَمُهُمْ ۚ وَمَا تُنفِقُوا مِن شَيْءٍ فِي سَبِيلِ اللَّهِ يُوَفَّ إِلَيْكُمْ وَأَنتُمْ لَا تُظْلَمُونَ 60

En maakt tegen hen zo goed als jullie kunnen de bewapening en de inzetbare paarden gereed om Gods vijand en jullie vijand daarmee vrees aan te jagen en afgezien van hen anderen die jullie niet kennen, maar die Allah kent. En wat jullie ook als bijdrage op Gods weg geven, het zal jullie worden vergoed en jullie zal geen onrecht worden aangedaan.
إِنَّ الَّذِينَ كَفَرُوا بِآيَاتِنَا سَوْفَ نُصْلِيهِمْ نَارًا كُلَّمَا نَضِجَتْ جُلُودُهُم بَدَّلْنَاهُمْ جُلُودًا غَيْرَهَا لِيَذُوقُوا الْعَذَابَ ۗ إِنَّ اللَّهَ كَانَ عَزِيزًا حَكِيمًا 56

Zij die ongelovig zijn in Onze tekenen, hen zullen Wij in een vuur laten braden. Telkens als hun huid gaar gebakken is, vervangen Wij die door andere huid, opdat zij de bestraffing proeven. Allah is machtig en wijs.

فَإِذَا لَقِيتُمُ الَّذِينَ كَفَرُوا فَضَرْبَ الرِّقَابِ حَتَّىٰ إِذَا أَثْخَنتُمُوهُمْ فَشُدُّوا الْوَثَاقَ فَإِمَّا مَنًّا بَعْدُ وَإِمَّا فِدَاءً حَتَّىٰ تَضَعَ الْحَرْبُ أَوْزَارَهَا ۚ ذَٰلِكَ وَلَوْ يَشَاءُ اللَّهُ لَانتَصَرَ مِنْهُمْ وَلَٰكِن لِّيَبْلُوَ بَعْضَكُم بِبَعْضٍ ۗ وَالَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ فَلَن يُضِلَّ أَعْمَالَهُمْ 4

En wanneer jullie hen die ongelovig zijn [in de strijd] ontmoeten, slaat hen dan dood, maar wanneer jullie dan de overhand over hen verkregen hebben boeit hen dan stevig vast, hetzij om hen later als gunst vrij te laten hetzij om hen los te laten kopen, wanneer de lasten van de oorlog zijn afgelegd. Zo is het. En als Allah zou willen zou Hij zelf zich op hen wreken, maar Hij wil jullie met elkaar op de proef stellen. En zij die op Gods weg gedood zijn, hun daden zullen niet teloorgaan.

وَدُّوا لَوْ تَكْفُرُونَ كَمَا كَفَرُوا فَتَكُونُونَ سَوَاءً ۖ فَلَا تَتَّخِذُوا مِنْهُمْ أَوْلِيَاءَ حَتَّىٰ يُهَاجِرُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ ۚ فَإِن تَوَلَّوْا فَخُذُوهُمْ وَاقْتُلُوهُمْ حَيْثُ وَجَدتُّمُوهُمْ ۖ وَلَا تَتَّخِذُوا مِنْهُمْ وَلِيًّا وَلَا نَصِيرًا 89

Zij zouden graag willen dat jullie ongelovig werden, zoals zij dat zijn; dan zouden jullie gelijk zijn. Neemt van hen dus niemand als medestander zolang zij niet uitwijken op Gods weg. Als zij zich afkeren, grijpt hen dan en doodt hen waar jullie hen vinden. Neemt van hen niemand als medestander of als helper.

إِلَّا الَّذِينَ يَصِلُونَ إِلَىٰ قَوْمٍ بَيْنَكُمْ وَبَيْنَهُم مِّيثَاقٌ أَوْ جَاءُوكُمْ حَصِرَتْ صُدُورُهُمْ أَن يُقَاتِلُوكُمْ أَوْ يُقَاتِلُوا قَوْمَهُمْ ۚ وَلَوْ شَاءَ اللَّهُ لَسَلَّطَهُمْ عَلَيْكُمْ فَلَقَاتَلُوكُمْ ۚ فَإِنِ اعْتَزَلُوكُمْ فَلَمْ يُقَاتِلُوكُمْ وَأَلْقَوْا إِلَيْكُمُ السَّلَمَ فَمَا جَعَلَ اللَّهُ لَكُمْ عَلَيْهِمْ سَبِيلًا 90

Behalve hen die zich aansluiten bij mensen met wie jullie een verdrag hebben of die met beklemd gemoed tot jullie komen omdat zij tegen jullie zouden moeten strijden of tegen hun eigen mensen strijden. Als Allah gewild had, dan had Hij hun macht over jullie gegeven en dan hadden zij zeker tegen jullie gestreden. Als zij zich van jullie afzijdig houden, niet tegen jullie strijden en jullie vrede aanbieden dan verschaft Allah jullie geen weg om tegen hen op te treden.

وَقَالَ الشَّيْطَانُ لَمَّا قُضِيَ الْأَمْرُ إِنَّ اللَّهَ وَعَدَكُمْ وَعْدَ الْحَقِّ وَوَعَدتُّكُمْ فَأَخْلَفْتُكُمْ ۖ وَمَا كَانَ لِيَ عَلَيْكُم مِّن سُلْطَانٍ إِلَّا أَن دَعَوْتُكُمْ فَاسْتَجَبْتُمْ لِي ۖ فَلَا تَلُومُونِي وَلُومُوا أَنفُسَكُم ۖ مَّا أَنَا بِمُصْرِخِكُمْ وَمَا أَنتُم بِمُصْرِخِيَّ ۖ إِنِّي كَفَرْتُ بِمَا أَشْرَكْتُمُونِ مِن قَبْلُ ۗ إِنَّ الظَّالِمِينَ لَهُمْ عَذَابٌ أَلِيمٌ 22

En de satan zegt, wanneer de beslissing is gevallen: "Allah heeft een waarachtige toezegging gedaan. Ik heb jullie toezeggingen gedaan, maar ik ben ze niet nagekomen. Ik had geen macht over jullie; ik riep jullie slechts op en jullie gaven aan mij gehoor. Verwijt mij dus niets maar verwijt het jullie zelf. Ik kan jullie geen hulp bieden en jullie kunnen mij geen hulp bieden. Ik hechtte er geen geloof aan toen jullie mij vroeger als metgezel van Allah vereerden." Voor de onrechtplegers is er een pijnlijke bestraffing.[/QUOTE]

09-01-2019, 09:35
Ik zweer op het graf van صلى الله عليه و سلم) علي ابن أبي طالب), binnen 10 jaar is schurkije 180 graden gedraaid en erdogay het land uit je gaat zien.

09-01-2019, 10:05
Achterlijke Turken met hun vernietigingsdrang. Wat een dom nationalistische bende die erdofascisten. Gelukkig staan ze er vrijwel alleen voor. Geen hond die zich nog wil associëren met Erdo bloksnor.
En de grijze wolven zijn helemaal triest. Grijze wolven omdat de gemiddelde leeftijd 80+ is neem ik aan? Wat een losers!

09-01-2019, 10:07



Citaat door hishammeknes:
jij bent hier de grootste duivel samen met pedo geert wilders gay.



وَأَعِدُّوا لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُمْ وَآخَرِينَ مِن دُونِهِمْ لَا تَعْلَمُونَهُمُ اللَّهُ يَعْلَمُهُمْ ۚ وَمَا تُنفِقُوا مِن شَيْءٍ فِي سَبِيلِ اللَّهِ يُوَفَّ إِلَيْكُمْ وَأَنتُمْ لَا تُظْلَمُونَ 60

en maakt tegen hen zo goed als jullie kunnen de bewapening en de inzetbare paarden gereed om gods vijand en jullie vijand daarmee vrees aan te jagen en afgezien van hen anderen die jullie niet kennen, maar die allah kent. En wat jullie ook als bijdrage op gods weg geven, het zal jullie worden vergoed en jullie zal geen onrecht worden aangedaan.
إِنَّ الَّذِينَ كَفَرُوا بِآيَاتِنَا سَوْفَ نُصْلِيهِمْ نَارًا كُلَّمَا نَضِجَتْ جُلُودُهُم بَدَّلْنَاهُمْ جُلُودًا غَيْرَهَا لِيَذُوقُوا الْعَذَابَ ۗ إِنَّ اللَّهَ كَانَ عَزِيزًا حَكِيمًا 56

zij die ongelovig zijn in onze tekenen, hen zullen wij in een vuur laten braden. Telkens als hun huid gaar gebakken is, vervangen wij die door andere huid, opdat zij de bestraffing proeven. Allah is machtig en wijs.

فَإِذَا لَقِيتُمُ الَّذِينَ كَفَرُوا فَضَرْبَ الرِّقَابِ حَتَّىٰ إِذَا أَثْخَنتُمُوهُمْ فَشُدُّوا الْوَثَاقَ فَإِمَّا مَنًّا بَعْدُ وَإِمَّا فِدَاءً حَتَّىٰ تَضَعَ الْحَرْبُ أَوْزَارَهَا ۚ ذَٰلِكَ وَلَوْ يَشَاءُ اللَّهُ لَانتَصَرَ مِنْهُمْ وَلَٰكِن لِّيَبْلُوَ بَعْضَكُم بِبَعْضٍ ۗ وَالَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ فَلَن يُضِلَّ أَعْمَالَهُمْ 4

en wanneer jullie hen die ongelovig zijn [in de strijd] ontmoeten, slaat hen dan dood, maar wanneer jullie dan de overhand over hen verkregen hebben boeit hen dan stevig vast, hetzij om hen later als gunst vrij te laten hetzij om hen los te laten kopen, wanneer de lasten van de oorlog zijn afgelegd. Zo is het. En als allah zou willen zou hij zelf zich op hen wreken, maar hij wil jullie met elkaar op de proef stellen. En zij die op gods weg gedood zijn, hun daden zullen niet teloorgaan.

وَدُّوا لَوْ تَكْفُرُونَ كَمَا كَفَرُوا فَتَكُونُونَ سَوَاءً ۖ فَلَا تَتَّخِذُوا مِنْهُمْ أَوْلِيَاءَ حَتَّىٰ يُهَاجِرُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ ۚ فَإِن تَوَلَّوْا فَخُذُوهُمْ وَاقْتُلُوهُمْ حَيْثُ وَجَدتُّمُوهُمْ ۖ وَلَا تَتَّخِذُوا مِنْهُمْ وَلِيًّا وَلَا نَصِيرًا 89

zij zouden graag willen dat jullie ongelovig werden, zoals zij dat zijn; dan zouden jullie gelijk zijn. Neemt van hen dus niemand als medestander zolang zij niet uitwijken op gods weg. Als zij zich afkeren, grijpt hen dan en doodt hen waar jullie hen vinden. Neemt van hen niemand als medestander of als helper.

إِلَّا الَّذِينَ يَصِلُونَ إِلَىٰ قَوْمٍ بَيْنَكُمْ وَبَيْنَهُم مِّيثَاقٌ أَوْ جَاءُوكُمْ حَصِرَتْ صُدُورُهُمْ أَن يُقَاتِلُوكُمْ أَوْ يُقَاتِلُوا قَوْمَهُمْ ۚ وَلَوْ شَاءَ اللَّهُ لَسَلَّطَهُمْ عَلَيْكُمْ فَلَقَاتَلُوكُمْ ۚ فَإِنِ اعْتَزَلُوكُمْ فَلَمْ يُقَاتِلُوكُمْ وَأَلْقَوْا إِلَيْكُمُ السَّلَمَ فَمَا جَعَلَ اللَّهُ لَكُمْ عَلَيْهِمْ سَبِيلًا 90

behalve hen die zich aansluiten bij mensen met wie jullie een verdrag hebben of die met beklemd gemoed tot jullie komen omdat zij tegen jullie zouden moeten strijden of tegen hun eigen mensen strijden. Als allah gewild had, dan had hij hun macht over jullie gegeven en dan hadden zij zeker tegen jullie gestreden. Als zij zich van jullie afzijdig houden, niet tegen jullie strijden en jullie vrede aanbieden dan verschaft allah jullie geen weg om tegen hen op te treden.

وَقَالَ الشَّيْطَانُ لَمَّا قُضِيَ الْأَمْرُ إِنَّ اللَّهَ وَعَدَكُمْ وَعْدَ الْحَقِّ وَوَعَدتُّكُمْ فَأَخْلَفْتُكُمْ ۖ وَمَا كَانَ لِيَ عَلَيْكُم مِّن سُلْطَانٍ إِلَّا أَن دَعَوْتُكُمْ فَاسْتَجَبْتُمْ لِي ۖ فَلَا تَلُومُونِي وَلُومُوا أَنفُسَكُم ۖ مَّا أَنَا بِمُصْرِخِكُمْ وَمَا أَنتُم بِمُصْرِخِيَّ ۖ إِنِّي كَفَرْتُ بِمَا أَشْرَكْتُمُونِ مِن قَبْلُ ۗ إِنَّ الظَّالِمِينَ لَهُمْ عَذَابٌ أَلِيمٌ 22

en de satan zegt, wanneer de beslissing is gevallen: "allah heeft een waarachtige toezegging gedaan. Ik heb jullie toezeggingen gedaan, maar ik ben ze niet nagekomen. Ik had geen macht over jullie; ik riep jullie slechts op en jullie gaven aan mij gehoor. Verwijt mij dus niets maar verwijt het jullie zelf. Ik kan jullie geen hulp bieden en jullie kunnen mij geen hulp bieden. Ik hechtte er geen geloof aan toen jullie mij vroeger als metgezel van allah vereerden." voor de onrechtplegers is er een pijnlijke bestraffing.
[/quote]
gÁÁÁÁÁÁÁÁÁaaÁaaaaaaaap...

09-01-2019, 10:31

Citaat door YaAli:
Ik zweer op het graf van صلى الله عليه و سلم) علي ابن أبي طالب), binnen 10 jaar is schurkije 180 graden gedraaid en erdogay het land uit je gaat zien.
Binnen 1 jaar is schurk pedo geert wilders gay Nederland uit domme gay.

09-01-2019, 10:34
bionat is een domme achterlijke fascistische hond van pedo geert wilders gay.

Pagina's : [1] 2 3