Bekijk volle/desktop versie : El Hajeb: Imam verkracht lichamelijk gehandicapte jonge vrouw



08-01-2019, 08:04
Na de raqi uit Berkane, die zieke vrouwen die hem kwamen raadplegen misbruikte, brak er een nieuwe en bijna soortgelijke affaire uit in de stad El Hajeb.



Een imam in El Hajeb werd gearresteerd wegens het misbruiken van een jonge vrouw met een lichamelijke handicap. De man had de familie van het slachtoffer beloofd haar met roqia te genezen.

Volgens de krant Al Massae arresteerde de Koninklijke Gendarmerie de imam van een moskee in de Douar Sidi Balgit bij El Hajeb. De 58-jarige man zou een 21-jarig meisje, die sinds haar zevende een handicap heeft aan haar handen, seksueel hebben misbruikt.

Volgens de krant zou de man de ouders van het slachtoffer ervan hebben overtuigd dat hij haar via roqia kon genezen van haar handicap. Wanhopig stuurden ze hun dochter naar de man die haar een drankje liet drinken en haar vervolgens verkrachtte.

Al Massae geeft aan dat de man op heterdaad betrapt werd door een familielid van het meisje, die onmiddellijk de Koninklijke Gendarmerie op de hoogte bracht. Daar aangekomen arresteerden de gendarmes de man. Volgens de media probeerde hij de gendarmes om te kopen om zijn misdaad te verbergen.

Het parket van Meknes beval de opsluiting van de verdachte in de plaatselijke Toulal-gevangenis en de opening van een onderzoek.

08-01-2019, 10:57


almansoug oa lmoezjriem

08-01-2019, 11:44
Domheid van de familie en een ongelofelijke smeerlap, arm meisje, nu nog verder van huis.

08-01-2019, 12:10
Interesseert mij geen moer of een rabbi, priester, dominee, imam, bonuman, of welke titel ze ook voeren, gelovigen misbruikt. het zijn enorme smeerlappen.
Zeker omdat de misbruikten deze klootzakken vertrouwden.

08-01-2019, 12:18


Als je toch bezig bent, kun je die atletiek trainer ook meteen meenemen.

08-01-2019, 12:22
Je stuurt je dochter alleen naar een man.

Deze ouders moeten geëlimineerd worden.

08-01-2019, 15:31

Citaat door Fearless4Ever:
Als het aan mij ligt knoop ik ze op aan de hoogste bomen
maar wie ben ik
Nog een serieuze kandidaat, deze met voorrang af te handendelen!

"Arts (61) verkracht zijn baby-kleindochtertje van amper vijf maanden oud: hij krijgt 8 jaar cel

Een arts krijgt ook in beroep acht jaar cel wegens de verkrachting van zijn eigen kleindochtertje. Het hof van beroep van Luik"

08-01-2019, 16:23
moge allah haar ouders veel sabr geven.

08-01-2019, 16:32

Citaat door ShrifDjelQbilla:
Je stuurt je dochter alleen naar een man.

Deze ouders moeten geëlimineerd worden.
ik wil bijna een smeekbede doen dat je niet serieus bent.

09-01-2019, 09:42
Fake news! Dit soort smeerlapperij gebeurt alleen door ‘onze soort’ en niet door moslims! En zeker niet door eerbare dienaren zoals een imam, onmogelijk.
Trap er niet in dus!

09-01-2019, 09:47

Citaat door Koningabus:
ik wil bijna een smeekbede doen dat je niet serieus bent.
Tuurlijk is hij serieus. De schuld kan onmogelijk bij de man liggen. Die ligt altijd bij de vrouw. De ‘sloerie’ heeft de imam vast verleid met haar.. eehm...vrouw zijn. De ouders hadden kunnen weten dat de arme imam zich niet in kon houden, dus hun schuld!

09-01-2019, 09:56

Citaat door Fearless4Ever:
Maar al te graag
dat wordt een tros pedo's aan hoge bomen


Dat zou ik kunst noemen

11-01-2019, 18:47


dit gebeurt steeds vaker in marokko layster

11-01-2019, 19:05

Citaat door Brunettte:
dit gebeurt steeds vaker in marokko layster
Het wordt vaker openbaar gemaakt en de toegang tot media neemt toe.
Zie dat maar als een voordeel, dan wordt het die ellendelingen ook duidelijk dat de kans dat het bekend wordt als ze de fout in gaan toe neemt.

14-01-2019, 10:49
Niet alles geloven wat je leest..
Zoveel Fake nieuws om mensen te shockeren om geld aan te verdienen. En zulk negatief nieuws zal jou niet verder helpen.