Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Geen relatie, maar trouwen.

CaraBonita20
08-01-2019, 02:28

Salaam, Ik zou graag een goede moslim man willen leren kennen die zijn verantwoordelijkheid kent in een huwelijk. Het lukt mij maar niet om iemand te vinden die bij mij past. Ik ben een Marokkaanse vrouw die midden dertig is. Ben nog jong van geest en zie er ook jonger uit. Nooit gehuwd geweest en zou graag stappen willen ondernemen op korte termijn incha Allah. Man vanaf 28 tot 38 jaar. Werkt. Liefst geen kinderen en omgeving Amsterdam. Dit is even kort de basis en wanneer we elkaar leren kennen zal ik uiteraard meer over mezelf vertellen. Mannen die zich hier niet in herkennen aub reageer niet. Toedeloe..

Turkbey
08-01-2019, 04:32
hij mag slechts 2 jaar ouder zijn, maar 8 jaar jonger is geen probleem. gelukkig zijn er nog altijd mannen die op bejaarden vallen.

Schrijf-iets
08-01-2019, 07:11
hij mag slechts 2 jaar ouder zijn, maar 8 jaar jonger is geen probleem. gelukkig zijn er nog altijd mannen die op bejaarden vallen. Dat zeg ik ook altijd, maar ze beperken zichzelf er mee. Jammer om te zien dat 2 jaar verschil zo een grote impact heeft. Anders deed ik wel een poging:haha:.

patatmet
08-01-2019, 09:02
Salaam, Ik zou graag een goede moslim man willen leren kennen die zijn verantwoordelijkheid kent in een huwelijk. Het lukt mij maar niet om iemand te vinden die bij mij past. Ik ben een Marokkaanse vrouw die midden dertig is. Ben nog jong van geest en zie er ook jonger uit. Nooit gehuwd geweest en zou graag stappen willen ondernemen op korte termijn incha Allah. Man vanaf 28 tot 38 jaar. Werkt. Liefst geen kinderen en omgeving Amsterdam. Dit is even kort de basis en wanneer we elkaar leren kennen zal ik uiteraard meer over mezelf vertellen. Mannen die zich hier niet in herkennen aub reageer niet. Toedeloe.. Je bent zelf midden 30 dus ik schat een jaar of 35 en zoekt een man vanaf 28 die jou alleen Zal bespelen, Als jij 35 bent moet je vanaf 35 tot 45 zoeken en anders ben je niet serieus wat trouwen betreft.

CaraBonita20
08-01-2019, 13:08

hij mag slechts 2 jaar ouder zijn, maar 8 jaar jonger is geen probleem. gelukkig zijn er nog altijd mannen die op bejaarden vallen. Gelukkig wel ja

CaraBonita20
08-01-2019, 13:09
Je bent zelf midden 30 dus ik schat een jaar of 35 en zoekt een man vanaf 28 die jou alleen Zal bespelen, Als jij 35 bent moet je vanaf 35 tot 45 zoeken en anders ben je niet serieus wat trouwen betreft. Ik moet helemaal niks, maar alsnog bedankt voor je advies.

patatmet
08-01-2019, 13:14
Ik moet helemaal niks, maar alsnog bedankt voor je advies. Graag gedaan!

Perseus
08-01-2019, 18:51
Loe de toe, Magt hij ook uit marokko afkomst wonen?